Projekt marki salonów ze stolarką budowlaną Portierge zrealizowany przez Redkroft został oceniony przez międzynarodowy skład 27 ekspertów jako wznoszący się ponad rynkowe standardy. Jury doceniło jego kreatywność i wysoką jakość, nadając mu najwyższe odznaczenie w kategorii Brand Design.
Portierge to marka o niecodziennych w porównaniu do konkurencji fundamentach ideologicznych, filozofii pracy, podejściu do odbiorcy i oferowanej mu usługi. Założeniem projektu było przeniesienie tej różnicy na grunt tożsamości wizualnej, tak by nieszablonowe myślenie odróżniające Portierge od konkurencji było widoczne już przy pierwszym kontakcie z marką – tłumaczy Grzegorz Derlukiewicz, account director & partner, Redkroft. Projektując markę Portierge oraz jej identyfikację wizualną ważny był dla nas cel, jaki chciał osiągnąć nasz klient. Efekt to połączenie estetyki i funkcjonalności dla spełnienia potrzeb biznesu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Red Dot to jeden z największych i najbardziej poważanych konkursów designu na świecie, odbywający się od 60 lat. W tym roku międzynarodowe jury wyłoniło zwycięzców z rekordowej ilości ponad 7400 zgłoszeń nadesłanych z 53 krajów. Zwycięskie tytuły zostaną przyznane podczas oficjalnej ceremonii 6 listopada br. w Konzerthaus w Berlinie. Następnie zainaugurowana zostanie wystawa zwycięzców „Design on Stage”, na której miejsce znajdzie projekt studia Redkroft.