Digital One przygotowała dla marki Sephora akcję „Pazurki w Wielkim Mieście”, start dziś

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital One przygotowała dla marki Sephora akcję „Pazurki w Wielkim Mieście”, start dziś

Akcja, której osią jest konkurs fotograficzny, rusza dziś i potrwa do końca sierpnia. Nagrodami są wycieczki, których cel można wybierać z puli najatrakcyjniejszych miast europejskich: Barcelony, Berlina, Londynu, Paryża, Rzymu.

Koncepcja akcji ma charakter globalny - po stronie Digital One leżała adaptacja na potrzeby polskiego rynku, przygotowanie kreacji do akcji, jej wdrożenie i przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie towarzyszącej jej kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Idea konkursu „Pazurki w Wielkim Mieście” oparta jest na wykorzystaniu Instagramu i Facebooka. Nagrodami głównymi są wycieczki dla dwóch osób do jednej z europejskich metropolii, wskazanych przez zwycięzcę konkursu. Można wybierać spośród pięciu miast: Barcelony, Berlina, Londynu, Paryża i Rzymu. Rozdanych zostanie pięć nagród głównych. Nagrodami pocieszenia, dla wyróżnionych, będą zestawy lakierów do paznokci marki Formula X.

By wygrać - uczestniczka (uczestnik) musi zamieścić na Instagramie zdjęcie swojego manicure oddające charakter wybranego miasta, oraz wskazać to miasto według następującej reguły: jeden pomalowany palec na zdjęciu oznacza, że uczestnik wskazuje wycieczkę do Barcelony jako nagrodę główną; dwa palce – Berlin; trzy palce – Paryż; cztery palce – Londyn; pięć palców - Rzym.

Zdjęcie musi być opatrzone dwoma hashtagami: #FormulaXpress oraz #SephoraPolska. Zdjęcia z tymi hashtagami, które pozytywnie przejdą moderację, pojawią się w dedykowanej zakładce „FormulaXpress” na profilu Sephora Polska w Facebooku. Opublikowanie zdjęcia w zakładce oznacza, że bierze ono udział w konkursie.

Konkursowi towarzyszyć będzie przygotowana przez Digital One kampania reklamowa, prowadzona przede wszystkim na Facebooku. Konkurs potrwa do końca sierpnia. Lista zwycięzców zostanie opublikowana do 7 września.

Agencja Digital One współpracuje z siecią Sephora od wygranego w maju 2012 r. przetargu - agencja była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie brandu Sephora do polskojęzycznego Facebooka, a także za doradztwo strategiczne w zakresie social mediów oraz prowadzenie części komunikacji HR marki Sephora w ramach europejskiego profilu „We are Sephora” (Sephora the Unique Job Experience).

Agencja zajmuje się także bieżącym prowadzeniem na Facebooku profilu Sephora Polska, który zgromadził już prawie 230 tysięcy fanek i fanów, wykazujących się dużą aktywnością, jak również obsługą serwisu stworzonego przez najlepszych wizażystów Sephora - Blogmakijaz.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij