Digital One przygotowała dla marki Sephora akcję „Pazurki w Wielkim Mieście”, start dziś

Akcja, której osią jest konkurs fotograficzny, rusza dziś i potrwa do końca sierpnia. Nagrodami są wycieczki, których cel można wybierać z puli najatrakcyjniejszych miast europejskich: Barcelony, Berlina, Londynu, Paryża, Rzymu.
O autorze
1 min czytania 2015-08-13

Koncepcja akcji ma charakter globalny – po stronie Digital One leżała adaptacja na potrzeby polskiego rynku, przygotowanie kreacji do akcji, jej wdrożenie i przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie towarzyszącej jej kampanii.

Idea konkursu „Pazurki w Wielkim Mieście” oparta jest na wykorzystaniu Instagramu i Facebooka. Nagrodami głównymi są wycieczki dla dwóch osób do jednej z europejskich metropolii, wskazanych przez zwycięzcę konkursu. Można wybierać spośród pięciu miast: Barcelony, Berlina, Londynu, Paryża i Rzymu. Rozdanych zostanie pięć nagród głównych. Nagrodami pocieszenia, dla wyróżnionych, będą zestawy lakierów do paznokci marki Formula X.

By wygrać – uczestniczka (uczestnik) musi zamieścić na Instagramie zdjęcie swojego manicure oddające charakter wybranego miasta, oraz wskazać to miasto według następującej reguły: jeden pomalowany palec na zdjęciu oznacza, że uczestnik wskazuje wycieczkę do Barcelony jako nagrodę główną; dwa palce – Berlin; trzy palce – Paryż; cztery palce – Londyn; pięć palców – Rzym.

Zdjęcie musi być opatrzone dwoma hashtagami: #FormulaXpress oraz #SephoraPolska. Zdjęcia z tymi hashtagami, które pozytywnie przejdą moderację, pojawią się w dedykowanej zakładce „FormulaXpress” na profilu Sephora Polska w Facebooku. Opublikowanie zdjęcia w zakładce oznacza, że bierze ono udział w konkursie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkursowi towarzyszyć będzie przygotowana przez Digital One kampania reklamowa, prowadzona przede wszystkim na Facebooku. Konkurs potrwa do końca sierpnia. Lista zwycięzców zostanie opublikowana do 7 września.

Agencja Digital One współpracuje z siecią Sephora od wygranego w maju 2012 r. przetargu – agencja była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie brandu Sephora do polskojęzycznego Facebooka, a także za doradztwo strategiczne w zakresie social mediów oraz prowadzenie części komunikacji HR marki Sephora w ramach europejskiego profilu „We are Sephora” (Sephora the Unique Job Experience).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja zajmuje się także bieżącym prowadzeniem na Facebooku profilu Sephora Polska, który zgromadził już prawie 230 tysięcy fanek i fanów, wykazujących się dużą aktywnością, jak również obsługą serwisu stworzonego przez najlepszych wizażystów Sephora – Blogmakijaz.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się