GONG rozpoczął współpracę z DHL Parcel

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GONG rozpoczął współpracę  z DHL Parcel

Agencja GONG, należąca na grupy komunikacji mediowej Group One, rozpoczęła działania komunikacyjne dla DHL Parcel.

Współpraca rozpoczęta została w wyniku wygranego przetargu zorganizowanego przez z DHL Parcel. Działania będą prowadzone w obszarze digital oraz BTL i mają na celu promocję usług świadczonych przez DHL Parcel na polskim rynku. Pierwszy etap współpracy skoncentrowany jest na promocji punktów nadań i odbiorów przesyłek - DHL Parcelshop, a rozpoczęcie kampanii planowane jest na koniec sierpnia 2015.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij