#Personal Branding Day – Dzień Budowania Marki Osobistej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#Personal Branding Day – Dzień Budowania Marki Osobistej

Współczesny świat obfituje w zmiany. Mamy nowe potrzeby, zachowujemy się inaczej, a rynek pracy jest dużo bardziej dynamiczny niż kilka lat temu. Dlatego tak ważne jest budowanie reputacji i zwiększanie swojej wartości na rynku pracy. Jak to zrobić?

Zagłębić się w temat Personal Brandingu, który 20 sierpnia br., po raz pierwszy w historii będzie obchodził swoje święto. Tego dnia najlepsi mówcy i eksperci z całego świata opowiedzą o budowaniu marki osobistej, przywództwie i kreatywności. To wydarzenie non-profit online dla każdego i bez ograniczeń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Personal Branding Day to pierwsza konferencja na temat budowania marki osobistej o takim zasięgu i takiej skali, której pomysłodawcą i organizatorem jest Piotr Grządziel – praktyk, trener i przewodnik, ekspert marketingu i personal brandingu. Wydarzenie będzie dostępne dla ludzi na całym świecie i transmitowane na żywo na kanale YouTube. Konferencja będzie opierać się na trzech głównych elementach, które wzajemnie się uzupełniają: personal branding, przywództwo i kreatywność. Podczas wydarzenia słuchacze dowiedzą się jak ważna jest marka osobista, jakie cechy powinien posiadać doskonały lider, a także w jaki sposób korzystając z kreatywności szukać nowych i ciekawych rozwiązań w biznesie. O tematach opowiedzą najlepsi mówcy i eksperci w poszczególnych kategoriach:

Personal Branding

  • Phil Pallen – na co dzień buduje marki osobiste dla gwiazd TV, ekspertów i przedsiębiorców. Jego klienci brali udział w amerykańskich edycjach Shark Tank, Dancing with the Stars, American Idol, The X Factor, Project Runway, The Doctors i wielu innych znanych formatach.
  • Sidney Evans – założyciel Brand:S firmy doradczej i konsultingowej w Miami i Nowym Jorku. Wcześniej pracował dla firmy z listy Fortune 50 jako ekspert od marketingu i brandingu.
  • Konrad Wilk – założyciel i twórca Orange Tree of Life®, na co dzień pracuje z liderami nad rozwojem ich kariery zawodowej.
  • Piotr Grządziel – pomysłodawca i prowadzący konferencję, a także autor metody Top Personal Branding™, właściciel firmy konsultingowej zajmującej się zintegrowaną komunikacją marketingową, certyfikowany trener persolog®, Wyjątkowy Nauczyciel, prelegent licznych konferencji w Polsce i za granicą, a także lider nowych rozwiązań w komunikacji marketingowej.

Przywództwo

  • Lou Adler – CEO i założyciel The Adler Group – firmy konsultingowej, która pomaga klientom lepiej pozyskiwać kluczowych pracowników. Autor książek, które znalazły się na liście w Top-10 bestsellerów Amazon.com.
  • David Neenan – przedsiębiorca i trener. Poprowadził ponad 150 szkoleń na całym świecie. Regularnie przyjeżdża do Polski ze swoim flagowym szkoleniem „Business & You”.
  • Michał Sadowski – założyciel Brand24, polskiej marki, która jest coraz lepiej rozpoznawalna na całym świecie. Mówca i entuzjasta mediów społecznościowych. Wielokrotnie wyróżniany w różnych rankingach dla przedsiębiorców w Polsce.

Kreatywność i inspiracja

  • Wojtek Mierowski – dyrektor kreatywny i jeden z założycieli agencji BNA – wielokrotnie nagradzanej za prace związane z brandigiem w Polsce i za granicą. Żywiołowy mówca i autor świeżego spojrzenia na wiele aspektów życia.
  • Michał Wolniak – założyciel i dyrektor kreatywny agencji Heureka (obecnie VML Poland w ramach globalnej sieci VML. Jeden z najbardziej kreatywnych umysłów w Polsce. Jego kampanie były wielokrotnie (a w ostatnich dwóch latach chyba najczęściej) nagradzane na krajowych festiwalach kreatywności.

Konferencja dedykowana jest wszystkim tym, którzy poważnie myślą o rozwoju swojej kariery i biznesu, chcą być świadomymi i odpowiedzialnymi liderami i mieć silniejszy wpływ na kształtowanie rynku i opinii. Na konferencji powinny pojawić się również osoby czujące potrzebę rozwijania umiejętności korzystania z siły nowych mediów i tym samym zbudowanie trwałej przewagi konkurencyjnej .

- Organizując tę konferencję chcę pokazać jak wiele dobrego może zrobić jedna osoba, która ma pomysł, pasję i ciekawą historię do opowiedzenia. Pomysł narodził się w Polsce, ale ma szansę rozwinąć się na cały świat i sprawić, że 20 sierpnia stanie się Międzynarodowym Dniem Marki Osobistej, a ludzie zdobędą wiedzę, nowe umiejętności i inspirację do zmiany swojego życia na lepsze. To może być jedna z najlepszych akcji „Made in Poland”– mówi pomysłodawca Personal Branding Day – Piotr Grządziel.

Pierwsza edycja konferencji online Personal Branding Day odbędzie się 20 sierpnia br., o godz. 16.00 i będzie prowadzona całkowicie w języku angielskim. Aby wziąć udział w konferencji należy się zarejestrować pod adresem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij