Ponad połowa polskich internautów na stronach banków

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ponad połowa polskich internautów na stronach banków

W Polsce w ciągu dekady o ponad połowę wzrósł odsetek internautów odwiedzających strony WWW banków. Obecnie gości na nich sześciu na dziesięciu użytkowników sieci, czyli 13 milionów internautów. Zobacz, co jeszcze pokazuje najnowsza analiza Gemiusa.

raporcie Gemiusa o e-handlu w Polsce, można znaleźć wypowiedź eksperta, który wskazuje, że w Polsce istnieje potrzeba upowszechnienia obrotu bezgotówkowego. Wynika ona z niewystarczającego poziomu tzw. ubankowienia społeczeństwa w porównaniu z innymi krajami Unii Europejskiej. A ilu surfujących Polaków w ogóle odwiedza strony WWW banków? Gemius postanowił przeanalizować, jakim zainteresowaniem cieszyły się one w latach 2005–2015.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O połowę więcej odwiedzających

Analiza pokazuje, że w ciągu 10 lat o ponad połowę wzrósł odsetek internautów odwiedzających strony WWW banków. Według danych z kwietnia 2015 roku już sześciu na dziesięciu użytkowników sieci odwiedziło przynajmniej jedną z nich. Tymczasem w 2005 roku na stronach WWW instytucji finansowych gościło miesięcznie średnio 36 proc. internautów.

Największa popularność obecnie i pięć lat temu

W kwietniu 2015 roku na analizowanych stronach gościło 60 proc użytkowników sieci. Dane te pokazują, że odsetek odwiedzających strony WWW banków osiągnął poziom z rekordowego pod tym względem 2011 roku, w którym odnotowywano na nich średnio 59 proc. internautów miesięcznie.

 

O badaniu Megapanel PBI/Gemius

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij