TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

.Nowoczesna z nowym logo i identyfikacją wizualną od Walk

Stowarzyszenie .Nowoczesna zmieniło logo i wprowadziło nową identyfikację wizualną. Za działania odpowiada Walk.
O autorze
1 min czytania 2015-08-20

Agencja Walk była odpowiedzialna za stworzenie nowego logo oraz Corporate Identity .Nowoczesna. Jej celem jest podkreślenie misji stowarzyszenia – zrozumienia ludzi i ich potrzeb. Głównym elementem nowego CI jest kropka przed nazwą Nowoczesna, symbolizująca zamknięcie pewnego etapu i otwarcie kolejnego w historii Polski. Nawiązuje ona do konsultacji społecznych, podczas których stowarzyszenie pytało Polaków o ich opinie i uwagi na temat krajowej polityki.

– Logo .Nowoczesna mówi o tym, kim jesteśmy i jak działamy – komentuje Szymon Walkiewicz, dyrektor ds. marketingu Nowoczesnej. – Kwadratowa kropka przed nazwą Nowoczesna nawiązuje do karteczek, na których przez ostatnie miesiące ludzie pisali swoje opinie i postulaty. Chcemy pokazać, że naprawdę słuchamy ich głosu, a nie tylko o tym mówimy. W ciągu ostatnich 26 lat zdarzyło się bardzo dużo dobrego, ale czas już powiedzieć politykom „starych” partii: dziękujemy, kropka. Ta kropka pokazuje, że dzisiaj rozpoczynamy nowy rozdział, chcemy pokazać nową jakość – dodaje.

Stowarzyszenie Nowoczesna to inicjatywa ludzi, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w pozytywnych zmianach w naszym kraju. Ideą stowarzyszenia jest społeczeństwo nowoczesne i otwarte, rozwijające się w oparciu o innowacyjną przedsiębiorczość, żyjące w dobrze zarządzanym i funkcjonującym kraju. Społeczeństwo ludzi wykształconych zgodnie z wyzwaniami nowoczesności. Społeczeństwo otwarte na Europę i świat. Społeczeństwo aktywnych, uczestniczących w zmianach i rządzeniu państwem obywateli.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj