W serwisie znajduje się ponad 400 przepisów i produktów w związku z czym zbudowanie intuicyjnego systemy nawigacji pomiędzy poszczególnym kategoriami oraz produktami było jednym z największych wyzwań stojących przed Agencją.
W ramach współpracy Digital Kingdom odpowiadało za kompleksowe przygotowanie serwisu: opracowanie architektury informacji, kreację graficzną oraz wdrożenie w technologii RWD. Nowa strona internetowa Hortex jest w pełni responsywna i zoptymalizowana pod najpopularniejsze w Polsce rozdzielczości urządzeń mobilnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Istotnym elementem architektury informacji serwisu jest crossowanie contentu pomiędzy kategoriami „Soki, nektary napoje”, „Mrożonki” i „Przepisy”. Do każdego z produktów dopasowane są uzupełniające się produkty i przepisy z innych kategorii.
Agencja Digital Kingdom została wybrana do realizacji projektu w przetargu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024