Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wystartował nowy serwis internetowy Hortex, przygotowany przez agencję Digital Kingdom

Głównymi założeniami nowego serwisu www.hortex.com.pl jest prezentacja szerokiego portfolio produktów Hortex oraz zainspirowanie użytkowników przepisami kulinarnymi bazującymi na produktach Hortex.
O autorze
0 min czytania 2015-08-20

W serwisie znajduje się ponad 400 przepisów i produktów w związku z czym zbudowanie intuicyjnego systemy nawigacji pomiędzy poszczególnym kategoriami oraz produktami było jednym z największych wyzwań stojących przed Agencją.

 W ramach współpracy Digital Kingdom odpowiadało za kompleksowe przygotowanie serwisu: opracowanie architektury informacji, kreację graficzną oraz wdrożenie w technologii RWD. Nowa strona internetowa Hortex jest w pełni responsywna i zoptymalizowana pod najpopularniejsze w Polsce rozdzielczości urządzeń mobilnych.

Istotnym elementem architektury informacji serwisu jest crossowanie contentu pomiędzy kategoriami „Soki, nektary napoje”, „Mrożonki” i „Przepisy”. Do każdego z produktów dopasowane są uzupełniające się produkty i przepisy z innych kategorii.

Agencja Digital Kingdom została wybrana do realizacji projektu w przetargu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj