USP Zdrowie zachęca do mądrego leczenia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
USP Zdrowie zachęca do mądrego leczenia

USP Zdrowie, lider na rynku leków bez recepty, 17 sierpnia br. rozpoczęło nową kampanię komunikacyjną marki APAP, której myślą przewodnią jest „Mądre Leczenie”.

Innowacyjne spoty reklamowe, przygotowane przez agencję reklamową Brasil, dom produkcyjny Selfish3 oraz Brand Team marki APAP, mają stanowić nową jakość w komunikacji branży farmaceutycznej. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W nowej kampanii promocyjnej stawiamy na nowoczesną i wyjątkową komunikację. Mamy nadzieję, że wyróżni się ona w zatłoczonych blokach reklamowych oraz skłoni Polaków do chwili refleksji i zastanowienia się nad świadomym wyborem swojego leku przeciwbólowego – mówi Dominik Muszyński , Marketing Manager z USP Zdrowie. 

Przyjazne, wyciszone, proste a zarazem wyrafinowane wizualnie spoty (45 i 30 sek.) będzie można zobaczyć w telewizji i internecie. Jak podkreśla ich reżyser, Piotr Kumik, skrypty agencji Brasil dla marki APAP oraz otwartość ludzi z USP Zdrowie dały szansę na nowe spojrzenie oraz ciekawe, proste i bardzo ludzkie podejście do tematu.

- Nie ma tu efektownych wizualizacji wirusów ani supernowoczesnych animacji pokazujących, jak leki się z nimi rozprawiają. Nie ma też plastikowych ekspertów. Właściwie nie ma tu nic, co było do tej pory w polskich reklamach farmaceutyków. Jest tylko człowiek, którego jesteśmy tak blisko, że prawie możemy go dotknąć. To filmy o bólu, którego doświadcza każdy, a prawdziwość i realizm postaci pozwalają na intymne spotkanie z bohaterami. Właśnie dlatego tak lubię te filmy – dodaje Piotr Kumik.

APAP to najbardziej znany i zaufany lek przeciwbólowy. Kampania „Mądre Leczenie” to znajomość własnego ciała – wiedza: co, kiedy i jak boli. To autentyczne zainteresowanie człowiekiem, jego zdrowiem i dobrym samopoczuciem. To także świadomy, przemyślany wybór leku – dopasowanego do dolegliwości, skutecznego, a jednocześnie takiego, który nie szkodzi.

Zespół zarządzający marką APAP: Ewelina Kraskowska (Category Director), Dominik Muszyński (Marketing Manager), Gabriela Wielgosz (Brand Manager)

Agencja reklamowa Brasil - agencja full service, od 6 lat obsługująca międzynarodowe i lokalne marki, www.brasilwarsaw.pl.

Piotr Kumik – reżyser, który przez wiele lat współpracował ze stacją TVN oraz z Discovery Channel. Współtworzył między innymi format Szymon Majewski Show. Reżyserował wiele reklam dla PKO Banku Polskiego z udziałem Szymona Majewskiego oraz z platformy Organizm. Tworzył też filmy reklamowe dla takich marek jak: Lipton, Tymbark, Samsung, Oral-B, T-Mobile czy Nescafe.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij