Messi, czterokrotny zdobywca Złotej Piłki, jest uwielbiany i naśladowany przez miliony fanów na całym świecie. Jednak adidas chce, aby do głosu doszli kreatorzy, a nie naśladowcy. Dlatego zwraca się do tych, dla których rewelacyjny Argentyńczyk nie jest już bohaterem, tylko konkurencją.
„Unfollow” to kolejny etap kampanii Sport15, który pokazuje zmianę w sposobie komunikacji przez adidas. W świecie pełnym naśladowców marka chce dotrzeć do tych, którzy mają odwagę, aby się wyróżniać. Najnowszy film z udziałem Messiego jest wezwaniem dla wszystkich, którzy przeciwstawiają się ustanowionym wcześniej normom. Futbol rozwija się każdego dnia. Aby odnieść sukces, nie wystarczy naśladować Leo Messiego. Trzeba mieć swój własny styl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowy klip z udziałem Argentyńczyka jest kolejnym dowodem na to, że adidas jest liderem futbolowej rewolucji. Dzisiejszy sport nie polega na biernym obserwowaniu wielkości innych. Chodzi o znalezienie własnej drogi i usunięcie przeszkód uniemożliwiających jej osiągnięcie.
Śledź youtube.com/adidas i przyłącz się do komentowania na Twitterze @adidas albo facebook.com/adidas.
By dołączyć do futbolowej rewolucji odwiedź facebook.com/adidasfootball albo obserwuj @adidasfootball #BETHEDIFFERENCE na Twitterze bądź Instagramie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing