Ars Thanea realizuje kampanię wizerunkową marki VOX

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ars Thanea realizuje kampanię wizerunkową marki VOX

Do telewizji trafiły dwa spoty reklamowe, kampania prowadzona będzie również w Internecie.

24 sierpnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki VOX, przygotowana przez agencję reklamową Ars Thanea. Marka VOX to nie tylko meble, ale także oryginalne rozwiązania do aranżacji wnętrz. VOX to również drzwi, podłogi, profile, panele ścienne, artykuły dekoracyjne i wiele innych materiałów wykończeniowych. Głównym celem kampanii jest zbudowanie wizerunku marki VOX jako eksperta od tworzenia i aranżacji przestrzeni wg własnych potrzeb. Kampania prowadzona jest pod hasłem “Wolność zaczyna się w domu” i jest przygotowana w oparciu o obietnicę składaną przez markę mówiącą o wnętrzu “w którym można pozostać sobą”. „To jacy jesteśmy wynika z tego jacy byliśmy, jak nas wychowywano, co mogliśmy robić a czego nie, natomiast wolność jest esencją marki VOX. W tym kontekście pomysł, by pokazać rodzinny dom jako źródło poczucia wolności i osobistego spełnienia, wydał nam się szczególnie trafny” — podkreśla Roman Łoziński, strategy director w Ars Thanea.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do występu w spotach zaproszono postaci znane ze swoich znakomitych osiągnięć muzycznych oraz sportowych. Są to: Szymon Urbanowicz, genialny, 6-letni perkusista, Eryk Kulm znany perkusista jazzowy nagrodzony przez Ministra Kultury odznaczeniem "Zasłużony dla Kultury” oraz Emilia Biała, wicemistrzyni świata i ośmiokrotna rekordzistka narodowa we freedivingu. Wszyscy bohaterowie swoje kariery rozpoczynali już w najmłodszych latach, dzięki temu doskonale wpasowują się w stylistykę kampanii. Zdjęcia do filmów odbyły się w Warszawie oraz w Chorwacji.

Ars Thanea odpowiada za strategię oraz kreację kampanii. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia. Za zdjęcia oraz reżyserię odpowiada duet - Maria i Kazimierz Zbąscy.

Projekt był możliwy dzięki unikalnemu podejściu klienta, który zdecydował się na odważną strategię marki i jej komunikacji opierając się na wartościach i emocjach.

Pierwsza część kampanii zaplanowana jest na 2 tygodnie, kolejna odsłona niebawem. Kampania jest realizowana w następstwie wygranego w lutym 2015 przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij