Fenomem agencją social mediową Raiffeisen Polbank

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fenomem agencją social mediową Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank wybrał agencję Fenomem do obsługi komunikacji w social media.

Od początku współpracy dla Raiffeisen Polbank Fenomem prowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, obejmujące opracowanie i wdrażanie szczegółów strategii, w tym: planowanie oraz zakup mediów, moderację i obsługę klientów banku w kanałach Facebook oraz Twitter, także realizację kampanii sprzedażowych i prowadzenie monitoringu SM. W ramach komunikacji produktowej Fenomem odpowiada za przygotowanie kreacji i treści wpisów, realizuje m.in. konkursy oraz działania aktywizujące fanów marki oraz użytkowników serwisów społecznościowych. Ważnym krokiem na początku współpracy było połączenie dwóch dotychczasowych profili banku w jeden Raiffeisen Polbank.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Postępująca digitalizacja naszego otoczenia oraz przenoszenie relacji międzyludzkich do sfery mediów społecznościowych powoduje, że kluczem do sukcesu w komunikacji z klientami staje się dobrze zaplanowana i spójna strategia obecności w SM oraz jej efektywna egzekucja. Propozycja Fenomem wyraźnie trafiła w nasze potrzeby, a zespół agencji wykazał się inicjatywą, głębokim zrozumieniem potrzeb naszych klientów, a także  procesu, w zgodnie z którym powinniśmy działać, by zapewnić im należytą obsługę w kanale społecznościowym”  – komentuje decyzję Magdalena Popik z zespołu sprzedaży cyfrowej Raiffeisen Polbank. 

Dążąc do bycia w pełni socially devoted, team obsługowy Fenomem i zespół Raiffeisen Polbank przeszli wspólnie szereg warsztatów i ustaleń dot. współpracy i prowadzenia komunikacji z klientami banku, podziału kompetencji oraz zorganizowania struktur wewnętrznych dla usprawnienia obsługi klientów w social media. Już po miesiącu współpracy praca zespołu Fenomem zaowocowała m.in. osiągnięciem najwyższej oceny w raporcie Sotrender nt. obsługi klienta z wyraźnie najkrótszym czasem reakcji przy 100% reakcji na posty klientów.

W okresie jesiennym wdrożona zostanie pełna strategia przygotowana przez Fenomem podczas przetargu. W dalszej współpracy Raiffeisen Polbank z Fenomem przewidziane jest rozszerzenie zakresu działań i kompetencji agencji zarówno w kontekście produkcji materiałów, jak i obsługiwanych mediów. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij