Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Push Message – premiera nowej funkcji optivo podczas dmexco 2015

dmexco to najważniejsze wydarzenie światowego sektora digital marketing, stanowiące kombinację targów i konferencji. Event odbędzie się 16 i 17 października w Kolonii, w Niemczech.
O autorze
2 min czytania 2015-08-26

Dmexco, utożsamiane na arenie międzynarodowej z innowacyjnością, trendami i efektywnymi rozwiązaniami, to doskonała okazja do zapoznania się z nowymi produktami, które będą kształtowały rynek przyszłości.

W trakcie wydarzenia, optivo, jako jeden z wystawców, zaprezentuje nowy portfel produktów związanych z e-mail i Omnichannel marketingiem, wzbogacony o funkcję push. Zgodnie z hasłem „Email. Print. Push & Co. Simple  Conversion!”, obecność firmy na targach będzie miała na celu głównie prezentację wszystkich funkcjonalności platformy optivo®broadmail oraz sposobów ich efektywnej integracji. Eksperci z Berlina omówią i pokażą możliwości wysoko spersonalizowanych i zautomatyzowanych, międzykanałowych sposobów komunikacji.

„Email.Print.Push&Co.” to motto optivo w operowaniu na wolnym rynku. Firma pragnie zaspokoić wszystkie potrzeby klientów, dlatego nieustannie rozwija i ulepsza swój flagowy produkt optivo® broadmail. Platforma jest dostępna w 6 różnych językach, stanowi zatem doskonałe narzędzie dla firm międzynarodowych. Z potrzeby nieustannego rozwoju i spełniania oczekiwań klientów powstała nowa funkcjonalność platformy optivo® broadmail. W obecnych czasach największe wyzwanie marketerów stanowi dotarcie z właściwą ofertą do właściwego klienta, w odpowiednim czasie i poprzez najbardziej optymalny kanał komunikacji.

Klienci myślą w sposób holistyczny, komunikują się przez różne kanały i są wręcz bombardowani przeróżnymi informacjami z rozmaitych źródeł. Jednocześnie ogromną, ale ciągle zwiększającą się rolę w ich komunikacji grają telefony komórkowe. Konsumenci przyzwyczajeni są do dostępu do potrzebnych informacji w każdym miejscu i w każdym czasie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Funkcja Push Message w pełni odpowiada na takie właśnie zapotrzebowanie klientów. Dzięki niej marketerzy mogą przyciągnąć uwagę klienta na dany produkt w dowolnie wybranym momencie. System polega na zaprogramowaniu powiadomień typu push, czyli takich, które będą pojawiały się na smartfonie konsumenta, nawet jeżeli aktualnie nie jest on podłączony do sieci. Takie „wyskakujące okienka” na ekranie telefonu to doskonała metoda przekazywania informacji, w szczególności dotyczących specjalnych ofertach czasowych, np. przecen z okazji Dnia Matki.

Co więcej, funkcja push może być w sposób bardzo łatwy, a jednocześnie zaskakująco efektywny, zintegrowana z innymi kanałami komunikacji. Samo prowadzenie kampanii z jej użyciem również nie przysparza problemów, ze względu na przejrzysty interfejs i wykorzystanie funkcji drag&drop. Opcja podglądu umożliwia monitoring projektu, zanim zostanie on wysłany na urządzenia wykorzystujące system iOS lub Android.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Push dołącza do kanałów komunikacji: email, print, SMS, mobile, fax, social media i Web. To innowacyjne narzędzie zapewnia jeszcze większą skuteczność kampanii marketingowych. Integracja wszystkich kanałów pozwala na pełną optymalizację działań. Zachęcamy do odwiedzenia standu optivo na dmexco 2015, 16 i 17 października 2015 w Kolonii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Eksperci optivo odpowiedzą na wszelkie pytania i wątpliwości, przedstawią Państwu nową funkcjonalność platformy, a także pomogą stworzyć zintegrowany i zautomatyzowany system wysyłki. 

Polska premiera funkcji Push Message odbędzie się na konferencji Warsaw Email Summit 2015, która odbędzie się 1 października w Warszawie. Zapraszamy do uczestnictwa w obu wydarzeniach.