Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polska inicjatywa zaprezentuje się na EXPO

Realizowany od 2010 roku Programu Edukacji Morskiej w Gdańsku został zaproszony do Mediolanu przez gospodarza pawilonu Kinder+Sport.
O autorze
1 min czytania 2015-08-27

Młodzi żeglarze oraz laureaci ogólnopolskiego konkursu „Świat za sto lat” w dniach od 28 do 30 sierpnia będą zwiedzać wystawę światową oraz promować polską inicjatywę na arenie międzynarodowej.

Program Edukacji Morskiej w Gdańsku realizowany jest przez Miasto Gdańsk oraz Fundację Gdańską. Idea programu, w ramach którego w planie lekcji, obok matematyki i języka polskiego miało pojawić się hasło „rejs po  Zatoce Gdańskiej”, zrodziła się sześć lat temu. Dzięki udanej współpracy międzysektorowej, ambitny pomysł stał się rzeczywistością i wpisany został w system edukacji powszechnej gimnazjalistów z Gdańska. Od pierwszej edycji, jachty Programu zabrały już na pokład ponad 17 000 uczniów, którzy w trakcie kilkugodzinnego rejsu nauczyli się podstaw żeglarstwa oraz poznali historię oraz morskie tradycje swego miasta. 

 Program Edukacji Morskiej w Gdańsku rozwija się z każdą edycją, organizujemy ogólnopolski konkurs, uczniowie przeprowadzają badania wody, poszerzamy nasze działania o pikniki edukacyjne. Wizyta na EXPO to wspaniała okazja do zaprezentowania naszych dotychczasowych osiągnięć i promowania żeglarstwa, które jest sportem o niebywałym potencjale edukacyjnym – mówi Mateusz Kusznierewicz, Ambasador Miasta Gdańska ds. Morskich. 

Żeglarstwo jest jedną z trzech dyscyplin wspieranych w Polsce w ramach międzynarodowego programu Kinder+Sport. To projekt realizowany przez Grupę Ferrero, w celu promowania aktywnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży. Oprócz edukacyjnych rejsów, co roku odbywają się rozgrywki siatkarskie dla uczniów IV, V i VI klas szkół podstawowych a od ubiegłego roku realizowana jest także kampania „Radość z pływania” dla uczniów trzech pierwszych klas szkół podstawowych. Wszystkim organizowanym w ramach Kinder+Sport projektom towarzyszy hasło „Ruch to radość”. To idea sportu, jako dostępnej dla wszystkich formy spędzania czasu. Aktywność, która nie musi przynosić rekordowych wyników, ale zdrowie, satysfakcję i uśmiech to postawa, którą chcemy promować – podkreśla Małgorzata Szleszyńska, Kinder+Sport Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W myśl tej idei powstał pawilon Kinder+Sport na EXPO w Mediolanie. To miejsce, w którym młodzież z całego świata spotyka się, aby dzielić się pasją, umiejętnościami i przez wspólną aktywność poznawać siebie nawzajem. W skład reprezentacji Programu Edukacji Morskiej w Gdańsku wejdą laureaci ogólnopolskiego konkursu „Świat za sto lat”, którzy 12 lipca wrócili z wakacyjnego rejsu po Morzu Bałtyckim, realizatorzy Programu, sternicy oraz młode żeglarskie talenty – reprezentanci klasy l’Equipe AZS AWFiS w Gdańsku.

Ich wyprawę śledzić będzie można na Facebooku oraz na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się