TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

K2 i Decathlon wracają do szkoły!

Agencja K2 przygotowała jesienną odsłonę kampanii dla Decathlon.
O autorze
0 min czytania 2015-08-31

Skończyły się wakacje, czas wracać do szkoły, ale to nie znaczy, że musi być nudno! Tym razem spoty „The Cathlons” inspirują dzieci i dorosłych do zabawy i sportu również w salach gimnastycznych.

Pamiętajmy, że „The Cathlons” to drużyna zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Jesienna odsłona kampanii promuje buty halowe Kipsta dla dzieci i dorosłych, które każdy mały i duży sportowiec powinien mieć.

Kampania ruszyła 28 sierpnia. W telewizji zobaczyć można spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spoty 45-sekundowe. Spot 30-sekunowy można obejrzeć pod linkiem: 


Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj