Focus Advantage dla Raiffeisen Polbank i MasterCard

Focus Advantage – agencja marketingu zintegrowanego obsługująca Raiffeisen Polbank w zakresie BTL od 2014r. - stworzyła kolejną kampanię komunikacyjną dla swojego bankowego klienta.
O autorze
1 min czytania 2015-09-01

Kampania skierowana jest do klientów Bankowości Prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen i prezentuje zalety programu MasterCard Rewards. Program ten oferuje atrakcyjne nagrody związane z podróżowaniem, bilety ponad 300 linii lotniczych, rezerwacje hoteli, wynajem samochodów i atrakcyjne nagrody rzeczowe.

Kampania mająca na celu propagowanie używania kart MasterCard i korzystania ze wszystkich związanych z tym przywilejów, pojawi się w Centrach Bankowości Prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen, w Internecie oraz w formie mailingu skierowanego do klientów Banku.

Częścią digitalową kampanii zajmuje się agencja digitalowa Comfitura należąca, wraz z Focus Advanatege oraz agencją Imagine Nation, do grupy agencyjnej Focus Media Group.

W tym roku grupa ta otrzymała wyróżnienie wręczane przez Media & Marketing Polska przy okazji corocznego Raportu dotyczącego rynku agencji Interaktywnych i Marketingu Zintegrowanego. Wyróżnienie przyznane zostało grupie za całokształt, za bardzo dobre wyniki w badaniu satysfakcji klientów oraz świetne wyniki finansowe grupy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie jest to jedyna nagroda przyznana Focus Media Group. Poprzednie wyróżnienia: Wyróżnienie Specjalne dla Agencji lokalnej w 2011r., której bez wsparcia z zewnątrz udało się stworzyć grupę komunikacyjną oraz w 2012r. tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się