Triumph promuje kolekcję Amourette w bajkowym stylu

31 sierpnia wystartowała kampania promująca kolekcję damskiej bielizny Amourette, marki Triumph. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, kino oraz internet.
O autorze
1 min czytania 2015-09-01

Najnowsza kampania reklamowa marki Triumph promuje docenianą przez kobiety na całym świecie, ponadczasową kolekcję Amourette. Triumph prezentuje krótki animowany film, w którym urzeczywistnia się marzenie o odnalezieniu swojego Ideału… biustonosza. Musicalowy spot jest kontynuacją kampanii, która poprzez hasło „Znajdź swój Ideał”, a wcześniej „Stand up for Fit”, zachęca kobiety do poszukiwań perfekcyjnie dopasowanej bielizny. Triumph, jako pierwsza na świecie marka bieliźniana, wykorzystuje animację w tak innowacyjny sposób, aby zwrócić uwagę kobiet na istotny temat jakim, jest odpowiednie dopasowanie rozmiaru i fasonu biustonosza. Która z nas nie marzy o tym, aby przenieść się do bajkowego świata … pełnego koronek i pięknych detali?

Główną postacią tego musicalowego filmu jest gwiazda sesji zdjęciowych Triumph, modelka Sports Illustrated – Hannah Ferguson. Natomiast w Polskiej wersji językowej, w roli głównej, usłyszymy gwiazdę i ambasadorkę marki Triumph – Barbarę Kurdej-Szatan .

Kampania reklamowa kolekcji Amourette obejmuje działania w kinach, telewizji oraz w internecie. Od sierpnia na terenie całej polski w sieci kin Multikino wyświetlane będą 120” spoty . We wrześniu w ogólnopolskich, tematycznych oraz kobiecych stacjach telewizyjnych emitowany będzie 30” spot reklamowy. Działania reklamowe będą wsparte kampanią e-mail marketingową.

Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreacje reklamowe przygotowała agencja Stories AG . Kampania potrwa do końca września.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się