Triumph promuje kolekcję Amourette w bajkowym stylu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Triumph promuje kolekcję Amourette w bajkowym stylu

31 sierpnia wystartowała kampania promująca kolekcję damskiej bielizny Amourette, marki Triumph. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, kino oraz internet.

Najnowsza kampania reklamowa marki Triumph promuje docenianą przez kobiety na całym świecie, ponadczasową kolekcję Amourette. Triumph prezentuje krótki animowany film, w którym urzeczywistnia się marzenie o odnalezieniu swojego Ideału… biustonosza. Musicalowy spot jest kontynuacją kampanii, która poprzez hasło „Znajdź swój Ideał”, a wcześniej „Stand up for Fit”, zachęca kobiety do poszukiwań perfekcyjnie dopasowanej bielizny. Triumph, jako pierwsza na świecie marka bieliźniana, wykorzystuje animację w tak innowacyjny sposób, aby zwrócić uwagę kobiet na istotny temat jakim, jest odpowiednie dopasowanie rozmiaru i fasonu biustonosza. Która z nas nie marzy o tym, aby przenieść się do bajkowego świata … pełnego koronek i pięknych detali?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główną postacią tego musicalowego filmu jest gwiazda sesji zdjęciowych Triumph, modelka Sports Illustrated - Hannah Ferguson. Natomiast w Polskiej wersji językowej, w roli głównej, usłyszymy gwiazdę i ambasadorkę marki Triumph - Barbarę Kurdej-Szatan .

Kampania reklamowa kolekcji Amourette obejmuje działania w kinach, telewizji oraz w internecie. Od sierpnia na terenie całej polski w sieci kin Multikino wyświetlane będą 120” spoty . We wrześniu w ogólnopolskich, tematycznych oraz kobiecych stacjach telewizyjnych emitowany będzie 30” spot reklamowy. Działania reklamowe będą wsparte kampanią e-mail marketingową.

Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreacje reklamowe przygotowała agencja Stories AG . Kampania potrwa do końca września.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij