Na dobry początek dziecięcego dnia – startuje ogólnopolska kampania reklamowa marki ZBOŻAKI, nowego produktu w portfolio firmy Nestlé Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na dobry początek dziecięcego dnia – startuje ogólnopolska kampania reklamowa marki ZBOŻAKI, nowego produktu w portfolio firmy Nestlé Polska

Nowy produkt firmy Nestlé Polska – ZBOŻAKI – dzięki zawartości zbóż, witamin i składników mineralnych oraz prostemu przygotowaniu, jest idealnym rozwiązaniem na śniadanie, które odpowiada jednocześnie na oczekiwania dzieci i potrzeby matek: żeby było smacznie, pożywnie i atrakcyjnie.

Launch nowej marki w portfolio Nestlé Polska wsparty jest szerokozasięgową kampanią reklamową realizowaną m.in. w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kinach sieci Cinema City oraz IMAX, a także w Internecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania reklamowa wspierająca launch produktu na polskim rynku będzie realizowana od 1 września. Osią działań promujących markę ZBOŻAKI będą 30 s. spoty telewizyjne, emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVN, Polsat, TVP, kanałach tematycznych stacji TVN i Polsat oraz w sieciach kin Cinema City oraz IMAX. Dodatkowo kampania będzie wspierana działaniami w Internecie m.in. na portalu Onet.pl czy platformach VOD, a także na YouTube oraz Facebook.  Kampania ma na celu zbudowanie świadomości o nowym produkcie, jako rozwiązaniu na dziecięce śniadania.

Kampania reklamowa wsparta jest również działaniami promocyjnymi w sklepach detalicznych. W punktach sprzedaży znajdziemy angażujące klientów materiały reklamowe, towarzyszące kupującym już od chwiliwejścia do sklepu oraz plakaty informacyjne, prowadzące klientów po ścieżce zakupowej. Obecność ZBOŻAKÓW w sklepach wsparta jest również działaniami edukacyjnymi, skierowanymi do mam dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W tym celu w wybranych punktach sprzedaży pojawią się animatorki z wykształceniem żywieniowym, które będą odpowiadały na pytania rodziców związane z żywieniem dzieci, jaki i nowym produktem. W sklepach nie zabraknie również wizualizacji ZBOŻAKÓW – maskotek, które będą rozdawać klientom ulotki informujące o nowym produkcie.

ZBOŻAKI to pożywny, pełnowartościowy produkt, który dzięki chrupiącym płatkom i dodatkowi owoców jest pysznym posiłkiem dla dzieci. Produkt zawierający zboża: ryż, owies, jęczmień, kukurydzę i pszenicę, przygotowany z wykorzystaniem mleka doskonale uzupełnia dziecięcą dietę w wapń, żelazo oraz niezbędne witaminy. Składniki zawarte w produkcie ZBOŻAKI wspierają prawidłowy rozwój dzieci, poprzez uwalnianie energii, wspomaganie koncentracji i odporności, a ponadto stanowią zbilansowane śniadanie. Dla urozmaicenia dziecięcych śniadań ZBOŻAKI dostępne są w 5 smakach: truskawkowym, malinowym, bananowym, morelowym i 3 owoców.

Za kreację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR powierzono firmie BrandLab. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij