Coca-Cola zastępuje stronę firmową interaktywnym magazynem cyfrowym

Spółka wprowadza nową jakość komunikacji ze swoimi konsumentami, zastępując dotychczasową stronę firmową interaktywnym magazynem cyfrowym Journey™.
O autorze
2 min czytania 2012-11-13

The Coca-Cola Company zastąpiła dotychczasową internetową stronę firmową, nową platformą cyfrową – Coca-Cola Journey. Jest to znaczący krok naprzód, jeśli chodzi o korzystanie z cyfrowych środków komunikacji dla osiągania celów biznesowych i dzielenia się informacjami na temat systemu Coca-Cola.

Coca-Cola Journey to dynamiczny magazyn cyfrowy, koncentrujący się na ważnych tematach, sprawach społecznych i informacjach o firmie. Oryginalna zawartość ma na celu wywołać dialog oraz w twórczy sposób przybliżyć świat marki.

– Coca-Cola przenosi swoją komunikację cyfrową na zupełnie nowy poziom – powiedział Clyde Tuggle, wiceprezes i dyrektor ds. wizerunku i komunikacji The Coca-Cola Company. – Coca-Cola Journey to najbardziej ambitny projekt cyfrowy w historii marki Coca-Cola, dlatego szczególnie zależy nam na wysokim poziomie i atrakcyjności publikowanych treści. Mamy nadzieję, że Coca-Cola Journey stanie się miejscem, gdzie ludzie będą dzielić się swoją ciekawością świata, angażować w poruszające dyskusje, oraz gdzie w inspirujący sposób dowiedzą się więcej na temat różnych aspektów marki Coca-Cola.

Czytelnicy mogą przeszukiwać treści Coca-Cola Journey pod kątem formy (Opowiadania, Opinie, Marki, Filmy i Blogi) lub tematu (Marki, Biznes, Społeczność, Rozrywka, Środowisko, Zdrowie, Historia, Innowacje i Sport). Poza wnikliwymi artykułami ilustrowanymi zdjęciami, filmami i nagraniami audio, Coca-Cola Journey prezentuje również ciekawą grafikę i zaprasza do udziału w „Panelu dyskusyjnym” poświęconym tematom związanym z marką.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze wydanie Coca-Cola Journey otwiera artykuł na temat jednego z programów społecznej odpowiedzialności firmy wspierającego szkoły w Indiach. Wśród innych publikacji znajdują się: artykuł „Pięć kroków do innowacji” przygotowany przez prezesa i dyrektora zarządzającego Muhtara Kenta, wywiad z Danicą Patrick, amerykańską zawodniczką startującą w wyścigach samochodowych m.in. NASCAR oraz ponad 70 innych tematów.

– Chcieliśmy by Coca-Cola Journey była całkowicie odmienna od tradycyjnych internetowych stron firmowych – wyjaśnia Ashley Brown, dyrektor ds. komunikacji cyfrowej i mediów społecznościowych The Coca-Cola Company.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O ile Coca-Cola Journey będzie nadal zawierała takie materiały jak: informacje prasowe, informacje dla inwestorów, profile członków Zarządu, oferty pracy, itd., to jej szata graficzna i układ będą bardziej przypominały magazyn cyfrowy niż stronę firmową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Cenimy najnowsze trendy w projektowaniu graficznym, jednak nadrzędnym celem dla nas jest to, aby strona była niezwykle przyjazna dla użytkowników – powiedział Ashley Brown. – Chcemy mieć pewność, że Coca-Cola Journay będzie wydawana w możliwie najciekawszym i najbardziej funkcjonalnym stylu.

Coca-Cola Journey jest rezultatem zaangażowania The Coca-Cola Company w rozwijanie komunikacji cyfrowej i działań w mediach społecznościowych. We wrześniu firma uruchomiła Coca-Cola Unbottled, swój pierwszy firmowy blog i platformę komunikacji w czasie rzeczywistym.

Serdecznie zapraszamy! Odwiedź Coca-Cola Journey na: www.coca-colacompany.com.