TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Coca-Cola zastępuje stronę firmową interaktywnym magazynem cyfrowym

Spółka wprowadza nową jakość komunikacji ze swoimi konsumentami, zastępując dotychczasową stronę firmową interaktywnym magazynem cyfrowym Journey™.
O autorze
2 min czytania 2012-11-13

The Coca-Cola Company zastąpiła dotychczasową internetową stronę firmową, nową platformą cyfrową – Coca-Cola Journey. Jest to znaczący krok naprzód, jeśli chodzi o korzystanie z cyfrowych środków komunikacji dla osiągania celów biznesowych i dzielenia się informacjami na temat systemu Coca-Cola.

Coca-Cola Journey to dynamiczny magazyn cyfrowy, koncentrujący się na ważnych tematach, sprawach społecznych i informacjach o firmie. Oryginalna zawartość ma na celu wywołać dialog oraz w twórczy sposób przybliżyć świat marki.

– Coca-Cola przenosi swoją komunikację cyfrową na zupełnie nowy poziom – powiedział Clyde Tuggle, wiceprezes i dyrektor ds. wizerunku i komunikacji The Coca-Cola Company. – Coca-Cola Journey to najbardziej ambitny projekt cyfrowy w historii marki Coca-Cola, dlatego szczególnie zależy nam na wysokim poziomie i atrakcyjności publikowanych treści. Mamy nadzieję, że Coca-Cola Journey stanie się miejscem, gdzie ludzie będą dzielić się swoją ciekawością świata, angażować w poruszające dyskusje, oraz gdzie w inspirujący sposób dowiedzą się więcej na temat różnych aspektów marki Coca-Cola.

Czytelnicy mogą przeszukiwać treści Coca-Cola Journey pod kątem formy (Opowiadania, Opinie, Marki, Filmy i Blogi) lub tematu (Marki, Biznes, Społeczność, Rozrywka, Środowisko, Zdrowie, Historia, Innowacje i Sport). Poza wnikliwymi artykułami ilustrowanymi zdjęciami, filmami i nagraniami audio, Coca-Cola Journey prezentuje również ciekawą grafikę i zaprasza do udziału w „Panelu dyskusyjnym” poświęconym tematom związanym z marką.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze wydanie Coca-Cola Journey otwiera artykuł na temat jednego z programów społecznej odpowiedzialności firmy wspierającego szkoły w Indiach. Wśród innych publikacji znajdują się: artykuł „Pięć kroków do innowacji” przygotowany przez prezesa i dyrektora zarządzającego Muhtara Kenta, wywiad z Danicą Patrick, amerykańską zawodniczką startującą w wyścigach samochodowych m.in. NASCAR oraz ponad 70 innych tematów.

– Chcieliśmy by Coca-Cola Journey była całkowicie odmienna od tradycyjnych internetowych stron firmowych – wyjaśnia Ashley Brown, dyrektor ds. komunikacji cyfrowej i mediów społecznościowych The Coca-Cola Company.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O ile Coca-Cola Journey będzie nadal zawierała takie materiały jak: informacje prasowe, informacje dla inwestorów, profile członków Zarządu, oferty pracy, itd., to jej szata graficzna i układ będą bardziej przypominały magazyn cyfrowy niż stronę firmową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Cenimy najnowsze trendy w projektowaniu graficznym, jednak nadrzędnym celem dla nas jest to, aby strona była niezwykle przyjazna dla użytkowników – powiedział Ashley Brown. – Chcemy mieć pewność, że Coca-Cola Journay będzie wydawana w możliwie najciekawszym i najbardziej funkcjonalnym stylu.

Coca-Cola Journey jest rezultatem zaangażowania The Coca-Cola Company w rozwijanie komunikacji cyfrowej i działań w mediach społecznościowych. We wrześniu firma uruchomiła Coca-Cola Unbottled, swój pierwszy firmowy blog i platformę komunikacji w czasie rzeczywistym.

Serdecznie zapraszamy! Odwiedź Coca-Cola Journey na: www.coca-colacompany.com.