MOSQI.TO dla największego polskiego festiwalu światła

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MOSQI.TO dla największego polskiego festiwalu światła

Agencja kreatywna MOSQI.TO przygotowała nową identyfikację wizualną V edycji Festiwalu Kinetycznej Sztuki Światła – Light Move Festival. LMF jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce – ostatnią edycję festiwalu odwiedziło łącznie ponad 350 tys. osób.

Nowa identyfikacja powstała z połączenia najważniejszych elementów festiwalu – światła i ruchu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Różnorodność wykorzystanych kolorów nawiązuje do iluminacji świetlnych pojawiających się na łódzkich kamienicach – mówi Tomasz Soluch, autor identyfikacji  i Creative Director w MOSQI.TO i. – Przenieśliśmy najważniejszą ideę festiwalu ze ścian budynków na nowy logotyp. Ruch odzwierciedlony został przez nieznaczne przesunięcie elementów znaku. Całą identyfikację dopełniliśmy graficznym obrazem fali dźwiękowej, która kształtem przypomina panoramę miasta. Mamy więc połączenie ruchu, dźwięku, światła oraz koloru. 

Dzięki temu prostemu zabiegowi identyfikacja zachowuje dynamikę oraz jednoznacznie przedstawia główne cechy Light Move Festival.

Tegoroczna edycja Light Move Festival odbędzie się w dniach 9–11 października w centrum Łodzi. 

MOSQI.TO jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Lux Pro Monumentis. Agencja jest odpowiedzialna za identyfikację wizualną oraz materiały BTL festiwalu.  W zeszłym roku MOSQI.TO przygotowało największą w historii miasta kampanię „Łódź Pozdrawia”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij