Łukasz Ludkowski w branży reklamowej działa od 7 lat. Od 2011 roku był związany z agencją Biuro Podróży Reklamy, w której pełnił funkcję dyrektora kreatywnego. W agencji odpowiadał za strategię i kreację. Kampanie, które współtworzył i prowadził, zdobyły wiele nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach, m.in. Epica Award, Golden Arrow, Grand Prix Kreatura, Innovation Award, Impactor, Złoty Spinacz, Webstar czy Pióro Roku.
Pracował między innymi dla takich klientów jak: Allegro, Asus, Beko, Toshiba, OBI, Samsung, Luxmed, Cederroth czy Dekoral Fashion.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024