Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ross Sleight będzie doradzał Grupie Onet-RASP

Grupa Onet-RASP rozpoczęła współpracę z Rossem Sleightem, który dołączył do zespołu jako zewnętrzny konsultant i będzie zajmował się doradztwem strategicznym w obszarze mobile. Będzie również współpracował z zarządem Grupy przy planowaniu działań wspierających rozwój oferty mobilnej.
O autorze
1 min czytania 2015-09-07

Równolegle Ross Sleight będzie wciąż pełnił funkcję Chief Strategy Officer’a w agencji SOMO, koncentrującej się na rynku mobilnym i cyfrowym.

Ross Sleight to bez wątpienia jeden z najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie, który łączy wiedzę z wielu obszarów biznesowych i pomaga w tworzeniu unikalnych rozwiązań. Rozwój oferty mobilnej jest jednym z naszych największych wyzwań, dlatego chcemy czerpać wiedzę od najlepszych – powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

Ross Sleight posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy z firmami z sektora nowych mediów, a od 5 lat specjalizuje się w działaniach z sektora mobile. Jako Chief Strategy Officer w agencji SOMO doradza na co dzień największym światowym firmom, takim jak Red Bull, Audi czy Universal Music.

Ross Sleight przez ostatnie lata tworzył i wspierał realizację strategii digitalowej dla m.in. Reuters, Sony, British Airways i The Independent.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj