Równolegle Ross Sleight będzie wciąż pełnił funkcję Chief Strategy Officer’a w agencji SOMO, koncentrującej się na rynku mobilnym i cyfrowym.
Ross Sleight to bez wątpienia jeden z najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie, który łączy wiedzę z wielu obszarów biznesowych i pomaga w tworzeniu unikalnych rozwiązań. Rozwój oferty mobilnej jest jednym z naszych największych wyzwań, dlatego chcemy czerpać wiedzę od najlepszych – powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.
Zobacz również
Ross Sleight posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy z firmami z sektora nowych mediów, a od 5 lat specjalizuje się w działaniach z sektora mobile. Jako Chief Strategy Officer w agencji SOMO doradza na co dzień największym światowym firmom, takim jak Red Bull, Audi czy Universal Music.
Ross Sleight przez ostatnie lata tworzył i wspierał realizację strategii digitalowej dla m.in. Reuters, Sony, British Airways i The Independent.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]