TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ross Sleight będzie doradzał Grupie Onet-RASP

Grupa Onet-RASP rozpoczęła współpracę z Rossem Sleightem, który dołączył do zespołu jako zewnętrzny konsultant i będzie zajmował się doradztwem strategicznym w obszarze mobile. Będzie również współpracował z zarządem Grupy przy planowaniu działań wspierających rozwój oferty mobilnej.
O autorze
1 min czytania 2015-09-07

Równolegle Ross Sleight będzie wciąż pełnił funkcję Chief Strategy Officer’a w agencji SOMO, koncentrującej się na rynku mobilnym i cyfrowym.

Ross Sleight to bez wątpienia jeden z najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie, który łączy wiedzę z wielu obszarów biznesowych i pomaga w tworzeniu unikalnych rozwiązań. Rozwój oferty mobilnej jest jednym z naszych największych wyzwań, dlatego chcemy czerpać wiedzę od najlepszych – powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

Ross Sleight posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy z firmami z sektora nowych mediów, a od 5 lat specjalizuje się w działaniach z sektora mobile. Jako Chief Strategy Officer w agencji SOMO doradza na co dzień największym światowym firmom, takim jak Red Bull, Audi czy Universal Music.

Ross Sleight przez ostatnie lata tworzył i wspierał realizację strategii digitalowej dla m.in. Reuters, Sony, British Airways i The Independent.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj