Ross Sleight będzie doradzał Grupie Onet-RASP

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ross Sleight będzie doradzał Grupie Onet-RASP

Grupa Onet-RASP rozpoczęła współpracę z Rossem Sleightem, który dołączył do zespołu jako zewnętrzny konsultant i będzie zajmował się doradztwem strategicznym w obszarze mobile. Będzie również współpracował z zarządem Grupy przy planowaniu działań wspierających rozwój oferty mobilnej.

Równolegle Ross Sleight będzie wciąż pełnił funkcję Chief Strategy Officer’a w agencji SOMO, koncentrującej się na rynku mobilnym i cyfrowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ross Sleight to bez wątpienia jeden z najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie, który łączy wiedzę z wielu obszarów biznesowych i pomaga w tworzeniu unikalnych rozwiązań. Rozwój oferty mobilnej jest jednym z naszych największych wyzwań, dlatego chcemy czerpać wiedzę od najlepszych – powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

Ross Sleight posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy z firmami z sektora nowych mediów, a od 5 lat specjalizuje się w działaniach z sektora mobile. Jako Chief Strategy Officer w agencji SOMO doradza na co dzień największym światowym firmom, takim jak Red Bull, Audi czy Universal Music.

Ross Sleight przez ostatnie lata tworzył i wspierał realizację strategii digitalowej dla m.in. Reuters, Sony, British Airways i The Independent.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij