TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy Strategy Researcher w Melting Pot

Z początkiem września do agencji strategicznej Melting Pot dołączyła Anita Łatyńska, która pełnić będzie obowiązki Stategy Researchera, pracując w teamie ze świeżo awansowanym na stanowisko Strategy Planera Kubą Żołnowskim.
O autorze
1 min czytania 2015-09-08

Anita dotychczas pracowała w dziale Client Service agencji Cam Media, gdzie zajmowała się obsługą m.in. takich klientów jak PGNiG, Poczta Polska oraz PGE EJ.

Anita ukończyła studia wyższe o kierunku Filologia Polska, specjalizacja Filologia dla mediów, na Uniwersytecie Warszawskim.

„Dołączenie Ani do grona strategów agencji, to kolejny krok w naszej strategii rozwoju, stawiającej na wyszukiwanie młodych i ambitnych talentów oraz silnych osobowości. A taką osobą jest Ani, która daje nam bezcenne spojrzenie na marki z kobiecej i młodej perspektywy oraz idealnie wpisuje się w filozofię działania Melting Pot.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.

Melting Pot  to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. Jej główne obszary kompetencji to: Brand consulting w tym doradztwo przy pozycjonowaniu, repozycjonowaniu, NPD i strategii marki, projektowanie całościowej strategii komunikacji (ATL, digital, shopper, social), kompleksowe warsztaty strategiczne, badania rynku i szkolenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing