Nowy Strategy Researcher w Melting Pot

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy Strategy Researcher w Melting Pot

Z początkiem września do agencji strategicznej Melting Pot dołączyła Anita Łatyńska, która pełnić będzie obowiązki Stategy Researchera, pracując w teamie ze świeżo awansowanym na stanowisko Strategy Planera Kubą Żołnowskim.

Anita dotychczas pracowała w dziale Client Service agencji Cam Media, gdzie zajmowała się obsługą m.in. takich klientów jak PGNiG, Poczta Polska oraz PGE EJ.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Anita ukończyła studia wyższe o kierunku Filologia Polska, specjalizacja Filologia dla mediów, na Uniwersytecie Warszawskim.

„Dołączenie Ani do grona strategów agencji, to kolejny krok w naszej strategii rozwoju, stawiającej na wyszukiwanie młodych i ambitnych talentów oraz silnych osobowości. A taką osobą jest Ani, która daje nam bezcenne spojrzenie na marki z kobiecej i młodej perspektywy oraz idealnie wpisuje się w filozofię działania Melting Pot.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.

Melting Pot  to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. Jej główne obszary kompetencji to: Brand consulting w tym doradztwo przy pozycjonowaniu, repozycjonowaniu, NPD i strategii marki, projektowanie całościowej strategii komunikacji (ATL, digital, shopper, social), kompleksowe warsztaty strategiczne, badania rynku i szkolenia.

 Więcej informacji na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij