Nowy Strategy Researcher w Melting Pot

Z początkiem września do agencji strategicznej Melting Pot dołączyła Anita Łatyńska, która pełnić będzie obowiązki Stategy Researchera, pracując w teamie ze świeżo awansowanym na stanowisko Strategy Planera Kubą Żołnowskim.
O autorze
1 min czytania 2015-09-08

Anita dotychczas pracowała w dziale Client Service agencji Cam Media, gdzie zajmowała się obsługą m.in. takich klientów jak PGNiG, Poczta Polska oraz PGE EJ.

Anita ukończyła studia wyższe o kierunku Filologia Polska, specjalizacja Filologia dla mediów, na Uniwersytecie Warszawskim.

„Dołączenie Ani do grona strategów agencji, to kolejny krok w naszej strategii rozwoju, stawiającej na wyszukiwanie młodych i ambitnych talentów oraz silnych osobowości. A taką osobą jest Ani, która daje nam bezcenne spojrzenie na marki z kobiecej i młodej perspektywy oraz idealnie wpisuje się w filozofię działania Melting Pot.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.

Melting Pot  to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. Jej główne obszary kompetencji to: Brand consulting w tym doradztwo przy pozycjonowaniu, repozycjonowaniu, NPD i strategii marki, projektowanie całościowej strategii komunikacji (ATL, digital, shopper, social), kompleksowe warsztaty strategiczne, badania rynku i szkolenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing