Vizeum planuje kampanię nowego zapachu Dior „Sauvage”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Vizeum planuje kampanię nowego zapachu Dior „Sauvage”

Ruszyła kampania nowego zapachu Dior „Sauvage” przeznaczonego dla mężczyzn. Twarzą nowych perfum jest Johnny Depp. Za strategię i planowanie mediów na polskim rynku odpowiada należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum.

W polskich mediach kreacje reklamowe kampanii “Sauvage” będzie można zobaczyć w TV oraz w magazynach luksusowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reżyserem 80-sekundowego spotu jest Jean Baptiste-Mondino. Francuski fotograf i reżyser teledysków odpowiadał m.in. za teledyski Lennego Kravitza, Björk czy Madonny.

Johny Depp po raz pierwszy w swojej karierze zdecydował się wspierać swoim wizerunkiem kampanię reklamową perfum. W filmie promującym #diorsauvage aktor zmierza w kierunku spalonej słońcem pustyni. Twórcą kompozycji zapachowej jest François Demachy odpowiedzialny za stworzenie Miss Dior i Dior Homme.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij