Vizeum planuje kampanię nowego zapachu Dior „Sauvage”

Ruszyła kampania nowego zapachu Dior „Sauvage” przeznaczonego dla mężczyzn. Twarzą nowych perfum jest Johnny Depp. Za strategię i planowanie mediów na polskim rynku odpowiada należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum.
O autorze
0 min czytania 2015-09-09

W polskich mediach kreacje reklamowe kampanii “Sauvage” będzie można zobaczyć w TV oraz w magazynach luksusowych.

Reżyserem 80-sekundowego spotu jest Jean Baptiste-Mondino. Francuski fotograf i reżyser teledysków odpowiadał m.in. za teledyski Lennego Kravitza, Björk czy Madonny.

Johny Depp po raz pierwszy w swojej karierze zdecydował się wspierać swoim wizerunkiem kampanię reklamową perfum. W filmie promującym #diorsauvage aktor zmierza w kierunku spalonej słońcem pustyni. Twórcą kompozycji zapachowej jest François Demachy odpowiedzialny za stworzenie Miss Dior i Dior Homme.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing