Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Greenpeace znów oddaje pszczoły do adopcji i zbiera na Wielki Spis Zapylaczy! Rusza 3. edycja akcji “Adoptuj pszczołę”

Ruszyła trzecia edycja akcji społecznej Greenpeace Polska „Adoptuj pszczołę” (adoptujpszczole.pl) - największego projektu crowdfundingowego w Polsce. Celem tegorocznej odsłony będzie przeprowadzenie Wielkiego Spisu Zapylaczy, czyli nowatorskich badań nad pszczołami i dzikimi zapylaczami.
O autorze
1 min czytania 2015-09-10

W ciągu trzech lat na wirtualną adopcję pszczół zdecydowało się kilkanaście tysięcy osób, przez co jest to największy projekt crowdfundingowy w Polsce pod względem liczby darczyńców. Aby wziąć udział w akcji “Adoptuj pszczołę”, należy wejść na stronę www.adoptujpszczole.pl i wirtualnie “adoptować” dowolną liczbę pszczół.

– Wielki Spis Zapylaczy to projekt badawczy wykorzystujący mechanizmy nauki obywatelskiej. Każdy uczestnik akcji będzie mógł dołączyć do zespołu naukowego i wspólnie z naukowcami badać pszczoły. Dzięki Wielkiemu Spisowi możliwe będzie sprawdzenie liczebności i występowania różnych gatunków pszczół, a także zbadanie, jaki jest ich stan. Badania pozwolą określić, co im szczególnie szkodzi i jakie warunki są dla nich najbardziej odpowiednie, by mogły bezpiecznie żyć i pracować. – powiedziała Katarzyna Jagiełło, koordynatorka akcji “Adoptuj pszczołę” w Greenpeace Polska.

Projekt graficzny strony wykonała Małgorzata Goczewska z Lemondays, animacje dotyczące akcji Monika Siemińska, za rozwiązania IT odpowiada Mashup Media sp. z o.o., a public relations ponownie poprowadzi agencja Steinke Communications. Partnerem projektu jest portal gazeta.pl

Dzięki pierwszej edycji „Adoptuj Pszczołę” udało się zebrać fundusze na budowę 100 hoteli dla pszczół samotnic i dzikich owadów zapylających, które stanęły w 16 miastach Polski. W drugiej edycji, w zeszłym roku, Greenpeace zebrał prawie 150 000 zł na odbudowę pszczelej populacji w Przyczynie Dolnej (woj. lubuskie) i działania związane z ochroną owadów zapylających, między innymi nasadzenia drzew i krzewów miododajnych, szkolenia dla rolników. Podczas drugiej edycji akcji w Warszawie powstał też ogród miejski dla pszczół i ludzi. Była to największa akcja crowdfundingowa w Polsce pod względem liczby wspierających – wirtualne pszczoły zaadoptowało ponad 8 tysięcy osób, a założony cel udało się osiągnąć na ponad dwa tygodnie przed jej końcem i to w 120%!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Animacja obrazująca Wielki Spis Zapylaczy: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing