Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zakończyła się wakacyjna kampania „Sembella Roadshow” nad Bałtykiem

Miasteczko Sembella w lipcu i sierpniu zapraszało wszystkich zainteresowanych do 8 najpopularniejszych kurortów nadbałtyckich, m.in. do Krynicy Morskiej, Juraty, Gdańska, Ustki, Łeby czy Kołobrzegu.
O autorze
2 min czytania 2015-09-10

Na odwiedzających czekali profesjonalni doradcy marki Sembella, którzy opowiadali m.in. jak powinien wyglądać zdrowy, regenerujący sen, jak spać, by budzić się wyspanym oraz jak ważny jest odpowiedni dobór materaca w kontekście zdrowia. W miasteczku nie zabrakło kącika dla najmłodszych oraz zajęć jogi, Tai Chi i relaksacyjnych masaży. W ciągu dwóch miesięcy z miasteczkiem Sembella zetknęło się ponad 200 000 osób!

„Przyjdź, połóż się i poczuj różnicę” – tak najkrócej można przedstawić ideę przyświecającą twórcom miasteczka Sembella. Na wszystkich chętnych czekały bowiem materace (wykonane z różnych materiałów – w zależności od preferencji użytkowników – np. chroniące kręgosłup, koordynujące prawidłową pracę układu krążenia, utrzymujące ciepło, dopasowujące się do kształtów ciała, hamujące nadmierną potliwość etc.). Była to wyjątkowa okazja, by położyć się na nich i dosłownie – na własnej skórze – przekonać o komforcie ich użytkowania. – Często podczas wyboru materacy w salonach, ludzie boją się „dobrze” je przetestować. Wielokrotnie widziałam, jak na decyzję wpływał sam ucisk powierzchni materaca ręką. Podczas naszej kampanii zdecydowanie łamiemy bariery nieśmiałości oraz wychodzimy z propozycją odważnego i odpowiedzialnego doboru materaca. Dlatego zachęcaliśmy odwiedzających miasteczko Sembella do swobodnego położenia się na materacach, najlepiej na około 5 minut. Po upływie takiego czasu najlepiej można poczuć wszystkie zalety naszych produktów, decydujące o komforcie i jakości wypoczynku – mówi Kinga Królikowska, Marketing Manager firmy Recticel.

W relaksacyjnych strefach Sembella plażowicze mogli odpocząć, uciec od upału i dobrze się zrelaksować. W miasteczku Sembella wszyscy chętni testowali nie tylko materace, ale i łóżka kontynentalne. Nie zabrakło dodatkowych atrakcji – konsultacji z zakresu dietetyki i kosmetologii. Najmłodszych ucieszyły zajęcia plastyczne, malowanie twarzy, zabawy w piasku i upominki. 

 „Sembella Roadshow” zakończył się wielkim sukcesem marki. W ciągu dwóch miesięcy z miasteczkiem Sembella zetknęło się ponad 200 000 osób. Przyszłam do miasteczka Sembella i teraz już wiem, że to był bardzo dobry pomysł. Od kilkunastu lat mam problemy z kręgosłupem. Dzięki poradom specjalisty udało mi się wybrać materac, który odciąża kręgosłup, dopasowując się do ciała… za pomocą mojej naturalnej temperatury! Nawet nie wiedziałam, że nowe technologie umożliwiają coś takiego – śmieje się zadowolona urlopowiczka z Jeleniej Góry. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podjęliśmy wyzwanie uświadomienia społeczeństwa o tym, jak ważny jest zdrowy i komfortowy sen. Zajmuje on 1/3 naszego życia. Podczas snu organizm odpręża się, mięśnie rozluźniają, umysł i układ nerwowy wypoczywają. Materac to nie tylko mebel, element zagospodarowania przestrzeni naszego domu, ale również miejsce służące naszej regeneracji oraz – o czym wiele osób zapomina – pielęgnacji kręgosłupa i układu krwionośnego – mówi Kinga Królikowska. – Podczas akcji „Sembella Roadshow” wszyscy zainteresowani uzyskiwali cenne porady, między innymi na temat higieny snu, odpowiedniego doboru materaca oraz tego, na co zwrócić uwagę z medycznego punktu widzenia podczas zakupu łóżka – dodaje. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się