Zakończyła się wakacyjna kampania „Sembella Roadshow” nad Bałtykiem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zakończyła się wakacyjna kampania „Sembella Roadshow”  nad Bałtykiem

Miasteczko Sembella w lipcu i sierpniu zapraszało wszystkich zainteresowanych do 8 najpopularniejszych kurortów nadbałtyckich, m.in. do Krynicy Morskiej, Juraty, Gdańska, Ustki, Łeby czy Kołobrzegu.

Na odwiedzających czekali profesjonalni doradcy marki Sembella, którzy opowiadali m.in. jak powinien wyglądać zdrowy, regenerujący sen, jak spać, by budzić się wyspanym oraz jak ważny jest odpowiedni dobór materaca w kontekście zdrowia. W miasteczku nie zabrakło kącika dla najmłodszych oraz zajęć jogi, Tai Chi i relaksacyjnych masaży. W ciągu dwóch miesięcy z miasteczkiem Sembella zetknęło się ponad 200 000 osób!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Przyjdź, połóż się i poczuj różnicę” – tak najkrócej można przedstawić ideę przyświecającą twórcom miasteczka Sembella. Na wszystkich chętnych czekały bowiem materace (wykonane z różnych materiałów – w zależności od preferencji użytkowników – np. chroniące kręgosłup, koordynujące prawidłową pracę układu krążenia, utrzymujące ciepło, dopasowujące się do kształtów ciała, hamujące nadmierną potliwość etc.). Była to wyjątkowa okazja, by położyć się na nich i dosłownie – na własnej skórze – przekonać o komforcie ich użytkowania. – Często podczas wyboru materacy w salonach, ludzie boją się „dobrze” je przetestować. Wielokrotnie widziałam, jak na decyzję wpływał sam ucisk powierzchni materaca ręką. Podczas naszej kampanii zdecydowanie łamiemy bariery nieśmiałości oraz wychodzimy z propozycją odważnego i odpowiedzialnego doboru materaca. Dlatego zachęcaliśmy odwiedzających miasteczko Sembella do swobodnego położenia się na materacach, najlepiej na około 5 minut. Po upływie takiego czasu najlepiej można poczuć wszystkie zalety naszych produktów, decydujące o komforcie i jakości wypoczynku – mówi Kinga Królikowska, Marketing Manager firmy Recticel.

W relaksacyjnych strefach Sembella plażowicze mogli odpocząć, uciec od upału i dobrze się zrelaksować. W miasteczku Sembella wszyscy chętni testowali nie tylko materace, ale i łóżka kontynentalne. Nie zabrakło dodatkowych atrakcji – konsultacji z zakresu dietetyki i kosmetologii. Najmłodszych ucieszyły zajęcia plastyczne, malowanie twarzy, zabawy w piasku i upominki. 

 „Sembella Roadshow” zakończył się wielkim sukcesem marki. W ciągu dwóch miesięcy z miasteczkiem Sembella zetknęło się ponad 200 000 osób. Przyszłam do miasteczka Sembella i teraz już wiem, że to był bardzo dobry pomysł. Od kilkunastu lat mam problemy z kręgosłupem. Dzięki poradom specjalisty udało mi się wybrać materac, który odciąża kręgosłup, dopasowując się do ciała… za pomocą mojej naturalnej temperatury! Nawet nie wiedziałam, że nowe technologie umożliwiają coś takiego – śmieje się zadowolona urlopowiczka z Jeleniej Góry. 

Podjęliśmy wyzwanie uświadomienia społeczeństwa o tym, jak ważny jest zdrowy i komfortowy sen. Zajmuje on 1/3 naszego życia. Podczas snu organizm odpręża się, mięśnie rozluźniają, umysł i układ nerwowy wypoczywają. Materac to nie tylko mebel, element zagospodarowania przestrzeni naszego domu, ale również miejsce służące naszej regeneracji oraz – o czym wiele osób zapomina – pielęgnacji kręgosłupa i układu krwionośnego – mówi Kinga Królikowska. – Podczas akcji „Sembella Roadshow” wszyscy zainteresowani uzyskiwali cenne porady, między innymi na temat higieny snu, odpowiedniego doboru materaca oraz tego, na co zwrócić uwagę z medycznego punktu widzenia podczas zakupu łóżka – dodaje. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij