Nowy team Dyrektorów Kreatywnych w San Markos

Marcin Wojtulewicz i Przemek Słodkowski od kilku tygodni zarządzają zespołem kreatywnym w agencji San Markos.
O autorze
1 min czytania 2015-09-11

Marcin Wojtulewicz doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Young & Rubicam, Red8 Communications Group oraz w Hypermedia/Isobar. Jest autorem wielokrotnie nagradzanych kampanii w konkursach reklamowych Kreatura, Golden Aegis Media Award Central Europe, Złote Orły czy Effie Awards. Obsługiwał takich klientów, jak Citibank, Ford, Ericsson, Xerox, DAF, Pillip Morris, Pudliszki, Danone, Warka, Nobiles, Masella, Centertel, Castorama, Totalizator Sportowy, US Pharmacia, Pizza Hut, Nokia, Microsoft i Novartis. Ostatnio zajmował stanowisko Dyrektora Kreatywnego w Wunderman Polska.

Przemek Słodkowski pracował w Upside Agency, Tenton communications, AdFabrika FCB, Doug Faber Familly i Young & Rubicam, gdzie tworzył kreacje dla takich marek jak: Bakoma, Deni Cler, Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Cisowianka, Trójka, W.Kruk, Kraków, Lotto, Noble Bank, Polpharma, PKP, MK Cafe, AXN, FRUGO, Orientana, WizzAir, Sport.pl, Dorato, i PZU.

„Zmiana to kolejny krok w rozwoju naszej agencji, która w tym roku obchodzi swoje 15. urodziny” – mówi Magdalena Czaja, Przewodnicząca Rady Nadzorczej San Markos. „Wyprzedzamy oczekiwania rynku, rozszerzamy kompetencje agencji i dopasowujemy możliwości zespołu do nowych wyzwań. Chcemy zaoferować naszym Klientom jeszcze lepszą jakość naszych rozwiązań kreatywnych” – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj