Agnieszka Bacińska (Grupa Walk): Największą sztuką jest dostrzeganie inspiracji w rzeczach z pozoru nieinspirujących

Agnieszka Bacińska (Grupa Walk): Największą sztuką jest dostrzeganie inspiracji w rzeczach z pozoru nieinspirujących

Na pytania z Marketingowej 11 odpowiedziała tym razem Agnieszka Bacińska - Managing Partner Walk PR, spółki należącej do Agencji Grupy Walk.

1. W marketingu najważniejsze jest…

Wybieganie w przyszłość – wyprzedzanie potrzeb konsumentów, szukanie wschodzących trendów i odwaga w podejmowaniu decyzji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Skrzydeł dodają mi projekty, w których mogę włączyć swoją pasję poza zawodową – sport, a zwłaszcza kolarstwo.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, z jakim przyszło mi się zmierzyć…

Redefinicja tradycyjnie rozumianych usług PR w kontekście ewolucji narzędzi online.  

4. Projekty, z których jestem najbardziej dumna, to…

Projekty długoterminowe, które wbrew pozorom są też najbardziej wymagające. Wieloletnia udana współpraca z klientem może uśpić zaangażowanie, kreatywność i chęć poszukiwania niestandardowych rozwiązań. Bez nich taka współpraca nie ma szans się rozwijać.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę…

Każdego dnia robię wszystko, by zazdrościć projektów samej sobie.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu…

Girl power – nie jest to nowy trend, ale wciąż bardzo nośny i rezonujący nawet z pozoru w odległych kontekstach. Głośna kampania Always #LikeAGirl nieoczekiwanie zyskała świeży oddech kilka dni temu w świecie, jak mogłoby się wydawać, zupełnie niezwiązanym z tematem – kolarskim... Oleg Tinkov – słynący z kontrowersyjnych i żywiołowych komentarzy, właściciel jednej z największych grup kolarskich – skomentował występ faworyta Vuelta Espana, Chrisa Frooma: ‘He is riding like a girl’. W dość tradycyjnym świecie kolarskim zawrzało, a kampania Always była wielokrotnie przywoływana w przewijających się na całym świecie dyskusjach. Na swoje szczęście Oleg Tinkov, jako rosyjski milioner, nie musi szukać dla swojego klubu źródeł dodatkowego finansowania.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu…

Działania „quick win” skupione na szybkim efekcie w krótkiej perspektywie czasowej. Kuszące, obiecujące, ale ryzykowne, jeśli niewpisane w długofalową strategię.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wspólne określenie / wypracowanie tego, co stanowi największą wartość dla klienta. Ta często okazuje się inna, niż cel określony w briefie.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Z codzienności, bo największą sztuką jest dostrzeganie inspiracji w rzeczach z pozoru nieinspirujących.

10. Efektywność w marketingu…

To urealnienie kreatywności.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Karierę zawodową związałam z PR-em – a dziedziny te od zawsze traktuję komplementarnie.

  

Agnieszka Bacińska
Managing Partner Walk PR a member of Walk          

Agnieszka Bacińska, Managing Partner Walk PR, spółki należącej do Agencji Grupy Walk, z którą związana jest od 2008 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Publicis Consultans | Rowland. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i komunikacji kryzysowej; odpowiada za client service i optymalizację procesów z wykorzystaniem narzędzi LEAN. Ściga się w zawodowym peletonie kolarskim.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij