Nowy Client Service Director w Cheil Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy Client Service Director w Cheil Poland

Michał Wiśniewski awansował ze stanowiska Head of Business Development. Teraz pokieruje działem Client Service.

Agencja doceniła jego dotychczasowe osiągnięcia i zaangażowanie w pozyskiwanie nowych klientów. Jego głównym zadaniem na stanowisku Client Service Director będzie poszerzenie portfolio klientów, rozwinięcie oferty i umocnienie pozycji agencji na rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Michał Wiśniewski dołączył do zespołu Cheil Poland 1 września 2014 roku. Na stanowisku Head of Social z sukcesem rozwijał kompetencje działu Social Media. Następnie, jako Head of Business Development był odpowiedzialny za tworzenie i sprzedaż produktów agencji. Wcześniej pracował dla ARBOinteractive, Mint Media, Socializera i Isobar. Realizował działania między innymi dla Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Levi’s, Marks&Spencer, McDonald’s, Unilever, Unipetrol Group, AXN i Procter & Gamble.

Cheil Poland to technologiczna agencja kreatywna, specjalizująca się w obszarach digital, mobile, social media oraz retail. W ciągu ostatnich dwóch lat zdobyła łącznie 25 nagród (w tym 2 Cannes Lions), stając się jedną z najczęściej nagradzanych polskich agencji. Do klientów Cheil Poland należą m.in. Samsung, Merlin.pl, Hyundai, PCK, Rado, Hankook. Obecnie agencja zatrudnia ponad 70 specjalistów i stanowi część międzynarodowej sieci Cheil Worldwide, posiadającej 47 biur w 40 krajach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij