MSLGROUP ręka w rękę z Golden Drum

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MSLGROUP ręka w rękę z Golden Drum

MSLGROUP został partnerem 22. edycji Golden Drum, jednego z największych konkursów w branży reklamowej w Europie.

Celem współpracy jest promocja wydarzenia i przybliżenie hasła tegorocznej edycji festiwalu „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura” w krajach Europy Środkowo – Wschodniej oraz dotarcie do lokalnych społeczności. Golden Drum odbędzie się w dniach 13 - 16 października w Portorož w Słowenii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum to jedna z największych imprez branży reklamowej w Europie. MSLGROUP, która w tym roku zdobyła przyznawany przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year i umacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo – Wschodniej po raz pierwszy będzie promować wydarzenie i współtworzyć narrację konkursu w 37 krajach Starego Kontynentu.

- Jestem przekonany, że współpraca przyniesie wspaniałe rezultaty. Z czterema biurami regionalnymi w Polsce, Słowenii, Bułgarii i Rumunii oraz z siecią współpracujących w ramach Grupy Publicis partnerów jesteśmy jednym z najsilniejszych graczy w tej części Europy. Golden Drum to konkurs kreatywnej reklamy, który na stałe wpisał się do europejskiego kalendarza wydarzeń branży reklamowej, dlatego jesteśmy naturalnymi, idealnie dopasowanymi do siebie partnerami – powiedział Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP w Polsce, który kieruje także biurami MSLGROUP w regionie CEE.

- Jesteśmy dumni z naszego" Genius Loci ", czyli ducha miejsca, które czyni ten konkurs wyjątkowym. Współpraca z MSLGROUP jest dla nas szczególnie cenna, ponieważ inwestujemy i budujemy tę samą wartość - lokalną doskonałość wspieramy najlepszymi światowymi praktykami. Jest mi tym samym niezmiernie miło powitać Sebastiana Hejnowskiego CEO MSLGROUP w Polsce i CEO MSLGROUP na kraje Europy Środkowo - Wschodniej w naszej rodzinie – powiedziała Marja Feldin, Dyrektor Zarządzająca festiwalu Golden Drum.

Golden Drum to organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij