Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii reklamowej, w tym między innymi za stworzenie key visualu, kreacji internetowych, scenariuszy oraz produkcję animacji i filmików viralowych promujących projekt, a także projektu graficznego dedykowanego landing page inicjatywy. Mind Progress Group zajmuje się również zakupem mediów oraz działaniami z obszaru social media. Praca.pl do informowania o kampanii włączy także swoje własne kanały komunikacji.
Odsłona kampanii potrwa pół roku. Za koordynację prac realizowanych przez zespół konsultantów Mind Progress Group odpowiada Konrad Cieślak. Wspierają go Mirosław Bogusławski, creative director oraz head of social media – Konrad Kobiela. Współpraca jest efektem wcześniejszego współdziałania przy majowej konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, organizowanej przez agencję.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. W skład firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują̨ i ewaluują̨ projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń́, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż̇ – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.
Szczegóły na temat kampanii są dostępne na stronie.
Wybrane filmiki promujące akcję:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing