– To dla nas duże wyróżnienie, ale też efekt wieloletniego doświadczenia w komunikacji za pomocą mediów społecznościowych. Jesteśmy jedyną marką w branży sportowej, która ma rozwinięte i aktywne profile we wszystkich kluczowych mediach społecznościowych – w sumie markę adidas w Polsce śledzi ponad milion fanów- mówi Szymon Michalik, Group Brand Manager adidas Poland.
Tematem debiutanckiej kampanii marki na Instagram jest kultowy but Superstar, a jej gwiazdą Pharrell Williams. – Planując nasze działania na Instagramie chcieliśmy wykorzystać jeden z najgorętszych tematów sezonu – współpracę Pharrella Williamsa z grupą kreatywnych artystów, która zaowocowała powstaniem kolekcji Superstar Supershell. Swoje projekty kultowego buta stworzyli m.in. raper Pusha T czy światowej sławy architekt Zaha Hadid – wyjaśnia Piotr Szeleszczuk, Brand Activation Manager w adidas Poland, odpowiedzialny za działania digitalowe marki adidas w Polsce, w tym również wdrożenie pierwszej kampanii na Instagramie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W kampanii wykorzystano globalne kreacje, w tym krótkie formaty wideo z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych twórców. Za obsługę kampanii odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska. Więcej informacji na temat kolekcji Superstar Supershell oraz artystów i ich projektów można znaleźć TUTAJ.
Zapraszamy do śledzenia adidas Poland na:
Instagramie
Twitterze
Facebooku (adidas Football, adidas Running, adidas Women)
Słuchaj podcastu NowyMarketing