Konkurs na plakat promujący gospodarza Golden Drum powraca. Hejnowski w Jury!

Golden Drum i Izba Turystyki miasta Portorož zapraszają młodych kreatywnych z krajów Nowej Europy do wzięcia udziału w tradycyjnym już konkursie na najlepszy plakat promujący miasto - gospodarza Festiwalu.
O autorze
1 min czytania 2015-09-17

W tym roku tematem przewodnim jest hasło: szczypta Morza Śródziemnego. Prace można zgłaszać do 21 września.

Autor najlepszej kreacji, która będzie wykorzystana jako oficjalny plakat promujący sąsiadujące ze sobą słoweńskie kurorty Portorož i Piran otrzyma nagrodę finansową w wysokości 3 500 euro oraz wejściówkę na Golden Drum 2016. Autorzy prac, które zajmą drugie i trzecie miejsce również zostaną zaproszeni na przyszłoroczną edycję Festiwalu.

Pracami jury Piran Portorož Poster Award kierować będzie Dušan Drakalski, Dyrektor Kreatywny New Moment New Ideas Company z Macedonnii. Nadesłane prace będą oceniać także Jonny Drewek, artysta i designer z Wielkiej Brytanii, Kaan Ayce, Dyrektor Kreatywny McCann Stambuł z Turcji, Zenel Batagelj, współzałożyciel i partner Valicon ze Słowenii oraz Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP na rynki Europy Środkowo – Wschodniej.

BRIEF

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Piran jest romantycznym, średniowiecznym miastem, celem wielu turystycznych podróży. Tuż obok położony jest bardziej nowoczesny Portorož, który słynie z piaszczystych plaż i kurortów. W licznych hotelach i SPA oferowane są jedne z najbardziej kompleksowych zabiegów pielęgnacyjnych w Europie. Oba miasta mogą pochwalić się z malowniczymi krajobrazami, gajami oliwnymi, winnicami i śródziemnomorskim klimatem.

Niewątpliwą wyjątkowością Piran i Portoroż są baseny solankowe i sól, która po dziś dzień produkowana jest zgodnie z siedmiowiekową tradycją. Jest to nieodłączny element historii i kultury tego regionu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Temat przewodni: szczypta Morza Śródziemnego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Prace można zgłaszać do 21 września na stronie. Jako inspiracja służyć mogą zdjęcia opublikowane na stronie Izby Turystyki miasta Portorož.