Marcin Ruciński nowym Dyrektorem Sprzedaży w Tech Data Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marcin Ruciński nowym Dyrektorem Sprzedaży w Tech Data Polska

Mając wieloletnie doświadczenie w sprzedaży w takich segmentach jak Retail, SMB czy E-commerce, a także na polu zarządzania zespołem i strategią, Marcin Ruciński od września b.r. pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży u czołowego dystrybutora IT–Tech Data Polska. Poprzednio związany był z firmą ABC Data.

Szeroka znajomość rynku dystrybucyjnego oraz silne zorientowanie na sprzedaż zadecydowały o podjęciu współpracy z międzynarodowym koncernem. „Po latach pracy w jednej firmie przyszedł naturalny czas na zmianę. Przy dokonywaniu wyboru bardzo istotnym czynnikiem była możliwość poznania zasad pracy w międzynarodowej korporacji i nabycia nowych doświadczeń na tym polu” – mówi Marcin Ruciński.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przed nowym Dyrektorem stoi wiele wyzwań, takich jak zwiększenie efektywności sprzedaży, wzrost ilości aktywnych klientów jak i poziomu obsługi partnerów.

Marcin Ruciński chce skupić się m.in. na rozwoju kanału SMB i Corporate, wzmocnić pozycję Tech Daty w kanale Retail & E-commerce oraz poprawić kontakt i relacje z partnerami.

Obowiązki Dyrektora Sprzedaży to działania z pogranicza różnych obszarów firmy. Nowa postać w szeregach Tech Data to zapowiedź podniesienia jakości również w zakresie rozwoju nowych kanałów sprzedaży usług jaki i poszerzenia oferowanego asortymentu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij