TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marcin Ruciński nowym Dyrektorem Sprzedaży w Tech Data Polska

Mając wieloletnie doświadczenie w sprzedaży w takich segmentach jak Retail, SMB czy E-commerce, a także na polu zarządzania zespołem i strategią, Marcin Ruciński od września b.r. pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży u czołowego dystrybutora IT–Tech Data Polska. Poprzednio związany był z firmą ABC Data.
O autorze
1 min czytania 2015-09-18

Szeroka znajomość rynku dystrybucyjnego oraz silne zorientowanie na sprzedaż zadecydowały o podjęciu współpracy z międzynarodowym koncernem. „Po latach pracy w jednej firmie przyszedł naturalny czas na zmianę. Przy dokonywaniu wyboru bardzo istotnym czynnikiem była możliwość poznania zasad pracy w międzynarodowej korporacji i nabycia nowych doświadczeń na tym polu” – mówi Marcin Ruciński.

Przed nowym Dyrektorem stoi wiele wyzwań, takich jak zwiększenie efektywności sprzedaży, wzrost ilości aktywnych klientów jak i poziomu obsługi partnerów.

Marcin Ruciński chce skupić się m.in. na rozwoju kanału SMB i Corporate, wzmocnić pozycję Tech Daty w kanale Retail & E-commerce oraz poprawić kontakt i relacje z partnerami.

Obowiązki Dyrektora Sprzedaży to działania z pogranicza różnych obszarów firmy. Nowa postać w szeregach Tech Data to zapowiedź podniesienia jakości również w zakresie rozwoju nowych kanałów sprzedaży usług jaki i poszerzenia oferowanego asortymentu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj