Nowa marka odpowiedzialna za marketing w sieci od YOHO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa marka odpowiedzialna za marketing w sieci od YOHO

Agencja Reklamowa YOHO stworzyła nową markę dla swoich działań internetowych – Agencję Interaktywną YOHO.

Osobą odpowiedzialną za strategię i zarządzanie działem interaktywnym YOHO jest Patrycja Andrzejewska, pełniąca wcześniej funkcję Project Managera i Social Media Managera. - Bardzo wierzymy w siłę Internetu, doceniamy jego stale powiększające się możliwości – twierdzi P. Andrzejewska. - Postanowiliśmy powiększyć zespół i rozszerzyć zakres usług. Nasza oferta, poza projektowaniem serwisów internetowych, gier i aplikacji mobilnych, obejmuje także marketing w wyszukiwarkach, motion design oraz działania w sferze social media. Stworzenie nowej marki było konsekwencją szeroko zakrojonych działań marketingowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Patrycja Andrzejewska pracuje w branży e-reklamowej od 6 lat. Obecnie jest w trakcie pracy nad doktoratem z Social Media i Marketingu Interaktywnego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij