Ptasi szturm na metro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ptasi szturm na metro

Sony Music Poland i Grupa Ströer po raz kolejny realizują oryginalną kampanię reklamową w warszawskim metrze.

Przez najbliższe tygodnie pasażerowie metra będą mogli poczuć się jak bohaterowie filmu Hitchcocka – stację Centrum opanowały bowiem frunące we wszystkich kierunkach ptaki. Pochodzą one z okładki nowej płyty Davida Gilmoura „Rattle That Lock” - Pierwszego od prawie dekady albumu studyjnego wokalisty i gitarzysty Pink Floyd.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Płyta Davida Gilmoura „Rattle That Lock” ukaże się w piątek 18 września w wersji cyfrowej i wersjach fizycznych: na krążku CD, winylu i w boxie CD+DVD/CD+BluRay z dodatkowymi materiałami audio-video i memorabiliami.

Kampania rozpoczęła się w połowie września i potrwa do końca miesiąca. Jest to kolejna akcja promocyjna marki Sony realizowana przez Grupę Ströer w warszawskim metrze. Wcześniej marketer promował w podobny sposób m.in. albumy Pharrella Williamsa i Daft Punk.

Charakterystyczną okładkę z ptakami wylatującymi z otwartej klatki zaprojektował stworzył Dave Stansbie z The Creative Corporation we współpracy z Aubrey Powell z grupy artystycznej Hipgnosis, odpowiedzialnej za okładki płyt Pink Floyd, Led Zeppelin czy Genesis.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij