Nowy gracz na rynku reklamy efektywnościowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy gracz na rynku reklamy efektywnościowej

Grupa click community otwiera nową dywizję click performance odpowiedzialną za reklamy rozliczane w modelu efektywnościowym.

Zmiana to drugie imię Internetu. Nowe możliwości reklam, wciąż ulepszane modele aukcyjne oraz programy partnerskie to wyzwania zarówno dla reklamodawców, jak i agencji. Aby jak najlepiej wykorzystać ten potencjał dla swoich klientów agencja click community otwiera nową dywizję - click performance.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na czele nowego podmiotu stoi Paweł Jóźwik - General Performance Manager. Jak sam mówi:
“Centralnym punktem oferty będą Social Ads. Wierzymy, że to najskuteczniejsza reklama. Odbiorcy nigdzie indziej nie spędzają tyle czasu i nie dzielą się tyloma informacjami co w mediach społecznościowych. Dzięki temu wiemy o nich jeszcze więcej i możemy dobrać komunikat pod ich ściśle sprecyzowane zainteresowania i zachowania. To pozwala nam znacznie podnieść wyniki konwersji. A możliwości znalezienia określonej grupy docelowej są ogromne - Social Ads to nie tylko ‪Facebook‬, ale także reklama na LinkedInie, Twitterze, Pinterescie, YouTube’ie, Spotify, a także na Instagramie.”

Mimo niewielkiego stażu dywizja click performance może pochwalić się już znaczącymi efektami wypracowanymi dla swoich klientów. W ofercie oprócz reklamy efektywnościowej w mediach społecznościowych znajduje się pozycjonowanie, reklama AdWords, e-mail marketing, programy partnerskie oraz Marketing Automation oparty o autorskie narzędzie. Jej powołanie to pierwszy krok na drodze do stworzenia zintegrowanej agencji digitalowej click network. Za cały projekt odpowiada Magdalena Kudłacz, Product & Strategy Manager.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij