TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Anna Bratkowska dyrektorem handlowym w SMG

Anna Bratkowska, dotychczas Chief Operating Officer w domu mediowym Maxus (GroupM) dołączy do agencji Starcom Mediavest Group (SMG), by na stanowisku dyrektora handlowego przejąć zarządzanie działem negocjacji agencji.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

Anna Bratkowska, będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii handlowych dla klientów SMG we wszystkich kanałach komunikacji. Jej rolą będzie również wsparcie w realizacji celów platformy negocjacyjnej VivaKi, którą SMG tworzy wspólnie z ZenithOptimedia Group.

– Nasi klienci oczekują od nas działań skutecznie rozwijających ich biznes. Wszystkie zmiany w naszej agencji są temu podporządkowane. Ta wizja przyciąga do naszej organizacji skutecznych i doświadczonych liderów. Teraz w osobie Ani Bratkowskiej udaje nam się pozyskać jednego z najlepszych na polskim rynku reklamowym ekspertów zajmujących się negocjacjami i strategiami handlowymi – mówi Piotr Piętka, prezes Starcom Mediavest Group, do którego Anna Bratkowska, będzie bezpośrednio raportowała.

Anna Bratkowska jest związana z branżą reklamową od  10 lat. Na początku pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM), a następnie dołączyła do Maxusa. Od 2008 r. była odpowiedzialna za buying. W 2009 r. objęła stanowisko Buying Directora, a przez ostatnie kilkanaście miesięcy współzarządzała agencją na stanowisku Chief Operating Officera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj