Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Divante dla technologii lojalnościowo – rabatowej ZenCard

Spółka Divante, należąca do giełdowej Grupy Tell i specjalizująca się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, wdrożyła moduł umożliwiający korzystanie z innowacyjnego systemu ZenCard w sklepach e-commerce zbudowanych w technologii Magento.
O autorze
1 min czytania 2015-09-23

Moduł ten umożliwia implementowanie przez sklepy reguł promocyjnych, które zachęcają klientów do zwiększenia koszyka lub nagradzają za dokonaną akcję.

ZenCard to platforma do zarządzania programami aktywizacji klientów, która automatycznie rozpoznaje konsumenta i przyznaje mu odpowiednią promocję. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, którymi sami zarządzają i firmują własnym logo. System łączy dane o zakupach online i offline, dając sklepom szerokie możliwości dopasowania promocji do zainteresowań klientów, przy zachowaniu troski o ich anonimowość. 

W ramach projektu Divante odpowiadało za przygotowanie modułu przeznaczonego dla sklepów internetowych zbudowanych na Magento. Po połączeniu z panelem administracyjnym ZenCard, sprzedawcy mogą wyświetlać ramki z promocjami w różnych częściach swoich serwisów. Funkcjonalność umożliwia tworzenie zarówno reguł uniwersalnych dla wszystkich odwiedzających dany sklep (np. darmowe próbki perfum przy zakupie więcej niż 3 produktów czy 5% rabatu przy zakupie powyżej 200PLN), jak i wspiera projektowanie indywidualnych akcji promocyjnych dla konkretnych użytkowników.

ZenCard umożliwia sklepom także pozyskiwanie nowych klientów, np. spośród osób, które zrobiły zakupy w innym miejscu. W takim przypadku użytkownik, który dokonał zakupów np. za 300 zł w sieci marki X, może otrzymać zniżkę na zakupy w sklepie Y. Aby przystąpić do programu ZenCard i korzystać z ofert specjalnych wielu różnych sieci handlowych wystarczy jednorazowo zarejestrować się w programie podczas dokonywania płatności kartą płatniczą lub płatności online, podając wyłącznie płeć i numer telefonu. Użytkownik otrzymuje informację o bonusach za pomocą wiadomości sms, e-mail lub wchodząc na stronę internetową e-sklepu. Zniżki są automatycznie naliczane podczas płatności.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Divante często wspiera działalność innowacyjnych start up’ów. Wdrażamy rozwiązania, które umożliwiają szybki i efektywny wzrost biznesu w różnych kanałach sprzedaży. To dla nas duża satysfakcja patrzeć, jak nasi klienci i partnerzy się rozwijają – powiedział Tomasz Widliński, Project Manager Divante.

Divante i ZenCard zdecydowały się kontynuować współpracę. W ramach partnerstwa obie spółki będą aktywnie pozyskiwać klientów na oferowane przez siebie rozwiązania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się