„Zmysłowe smaki przez cały rok!” – śródziemnomorska kampania telewizyjna dla marki Podravka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Zmysłowe smaki przez cały rok!” – śródziemnomorska kampania telewizyjna dla marki Podravka

Ruszyła kampania promująca produkty marki Podravka, idealne do przygotowania dań kuchni śródziemnomorskiej. Działania prowadzone są w telewizji, Internecie, prasie oraz w punktach sprzedaży.

Kampania reklamowa pod hasłem „Zmysłowe smaki przez cały rok!” ma na celu promocję produktów marki Podravka z kategorii pomidorów, makaronów i past warzywnych oraz budowę jej śródziemnomorskiego wizerunku. Podravka to wiodący gracz w kategorii przecierów pomidorowych w Polsce – przecier pomidorowy 500g Podravka to nr 1 na rynku*.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od 14 września w kluczowych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVN i Polsat) rozpoczęła się emisja 30’ i 15’ spotów reklamowych promujących produkty ze śródziemnomorskiego portfolio marki Podravka. Równolegle realizowane jest wsparcie reklamowe na serwisie YouTube oraz kampania bannerowa na urządzeniach mobilnych. Zaplanowane są także działania w prasie konsumenckiej, połączone z dystrybucją darmowych próbek produktu. Ponadto prowadzone są aktywności PR oraz silne wsparcie w punktach sprzedaży (m.in. dodatkowe ekspozycje, materiały POS, promocja produktów połączona z degustacją). Kampania odsyła na stronę internetową marki, gdzie można znaleźć informacje o promowanych produktach oraz kuchni śródziemnomorskiej.

Spot telewizyjny utrzymany jest w wakacyjnym klimacie. Reklama przenosi odbiorcę nad Morze Śródziemne, do słonecznej Chorwacji, gdzie dwójka młodych ludzi wspólnie przygotowuje dania kuchni śródziemnomorskiej. Historia opowiedziana w spocie inspiruje do tego, by daniami z użyciem produktów Podravka dzielić się z najbliższymi i delektować się nimi nie tylko latem, ale przez cały rok, zachowując tym samym wakacyjne wspomnienia na co dzień. Spot podkreśla również, że oferowane przez markę produkty to gwarancja najwyższej jakości, zapewniającej doskonały smak potraw. Wyjątkowego i oryginalnego charakteru reklamie dodaje chorwacka muzyka. Podkład muzyczny w spocie to specjalnie przygotowana na tę okazję wersja jednej z bardziej znanych, chorwackich piosenek „Da nije ljubavi” co oznacza „Jeśli nie byłoby miłości”. Piosenka podkreśla także emocjonalny charakter spotu, bo „jeśli nie byłoby miłości, nie byłoby świata”.

Za kreację spotów telewizyjnych odpowiada chorwacka firma Bruketa&Žinić OM, natomiast za produkcję agencja Val Produkcija. Adaptacją polskiej wersji spotu z lektorem zajęła się firma Interactive Partners. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Advans Media Communications. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR (Grupa Walk).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij