Permen zachęca do podjęcia męskich decyzji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Permen zachęca do podjęcia męskich decyzji

Ruszyła kampania „Czas na męską decyzję” marki Permen – suplementu diety wspomagającego sprawność seksualną mężczyzn, której producentem jest Walmark, lider rynku suplementów diety w Europie Środkowo-Wschodniej. Autorem kampanii jest agencja McCann Worldgroup.

Celem kampanii „Czas na męską decyzję” marki Permen jest zachęcenie mężczyzn, których dotyka problem obniżonej sprawności seksualnej, do stosowania tego preparatu z naturalnymi składnikami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Problemy ze sprawnością seksualną dotyczą w Polsce aż 1,5 mln mężczyzn. To ważny problem, a zarazem dość powszechna przypadłość, z którą nie trzeba się godzić, i z którą można się uporać. To właśnie chcieliśmy podkreślić w naszej kampanii, przedstawiając markę Permen jako sprawdzone i skuteczne rozwiązanie, dzięki któremu mężczyzna nie musi unikać seksu – powiedział Marcin Samek, Strategy Director w McCann Worldgroup.

Temat sprawności seksualnej mężczyzn jest delikatny i drażliwy, przeważnie sprowadza się do rozmów w atmosferze rubasznych żartów. Kampania Permen przełamuje ten stereotyp, a jej mocną stroną jest to, że przedstawia temat w sposób rzeczowy i subtelny, co wsparte jest pięknymi zdjęciami i filmową stylistyką.

Kampania obejmuje dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne – jeden dla Permen King i jeden dla Permen Go!. Spoty można zobaczyć w głównych stacjach ogólnopolskich – TVP, TVN i Polsacie, a także na wielu kanałach tematycznych i platformach VOD.

Strategia, koncepcja komunikacji i kreacja kampanii opracowana została przez McCann Worldgroup, za produkcję TV odpowiada Dynamo Film, a za zakup mediów – dom mediowy MEC. Reżyserem spotu jest Arni Asgeirsson, zaś autorem zdjęć Wojciech Szepel.

McCann Worldgroup współpracuje z firmą Walmark – właścicielem marki Permen i liderem rynku suplementów diety w Europie Środkowo-Wschodniej – od września ubiegłego roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij