TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę Business Intelligence

Stanowisko Head of Business Intelligence objął Tomasz Tołłoczko.
O autorze
1 min czytania 2015-09-23

Wyodrębnienie działu Business Intelligence jest odpowiedzią na stale rosnące potrzeby klientów w zakresie analizy danych, obejmujących wszystkie obszary działalności marketingowej oraz połączenie ich z działalnością biznesową. Lemon Sky J. Walter Thomson Poland od ponad dwóch lat inwestuje w rozwój kompetencji z tego obszaru, co zaowocowało wzrostem poziomu prowadzonych przez agencję kampanii z zakresu online, jak i offline marketingu.

Jako Head of Buisness Intelligence Tomasz Tołłoczko odpowiada za gromadzenie oraz analizę wszelkich danych, raportów w celu wsparcia prac plannerów. Do jego obowiązków będzie należało również bieżące monitorowanie działań agencji i nadzór nad działaniami optymalizacyjnymi.

Tomasz Tołłoczko jest związany z rynkiem reklamowym od 17 lat. Pracował w takich firmach jak: Korporacja Reklamy Linea, Dom Mediowy M.Partner, Internet Designers, Contium na stanowiskach – Senior Media Planner, Dyrektor działu Mediów, Account Manager, Account Director. Od 5 lat w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland na stanowiskach Senior Strategy Planner, Head of Strategy, a obecnie

Head of Business Intelligence. Pracował dla klientów takich jak: Tesco, WINIARY, Bayer, Leroy Merlin, General Motors, Jelfa Jelenia Góra, ROCKWOOL, Europejski Fundusz Leasingowy czy Pernod Ricard.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj