The Digitals z kampanią dla kart płatniczych i kredytowych Banku Pekao S.A.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
The Digitals z kampanią dla kart płatniczych i kredytowych Banku Pekao S.A.

Bank Pekao S.A. wystartował z aplikacją, która ma pomóc konsumentom w wyborze karty płatniczej lub kredytowej z ich szerokiego portfolio. Motyw przewodni działań opiera się na lubianych przez różne grupy konsumentów quizach i testach psychologicznych.

Na stronie Banku uruchomiona została specjalna aplikacja, która na podstawie udzielonych odpowiedzi, dobierze najbardziej odpowiednią kartę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo, każdy zainteresowany kartami Banku Pekao S.A. może wziąć udział w konkursie. Zadaniem uczestników jest odpowiedź na pytanie, co znalazłoby się na liście zakupów, jeśli konsument otrzymałby kartę o wartości 3 000 PLN. Do wygrania są nagrody pieniężne, które dostępne będą na wybranych przez zwycięzców kartach.

Aplikacja i konkurs wspierane są kampanią na popularnych stronach z quizami oraz na Facebooku.

Za koncepcję, kreację i realizację działań odpowiedzialna jest agencja The Digitals.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij