Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Goodyear i Rainer Zietlow ustanowili nowy rekord świata!

Jeden komplet opon Goodyear Wrangler wystarczył, by Rainer Zietlow przejechał ponad 19 tys. kilometrów i pokonał trasę z Afryki Południowej do Norwegii w rekordowym czasie 9 dni 4 godzin i 8 minut.
O autorze
1 min czytania 2015-09-23

Rainer Zietlow, operator kamery Marius Biela i blogger Sam Roach, podróżując Volkswagenem Touaregiem V6 TDI wyposażonym w opony Goodyear Wrangler HP All Weather, ustanowili nowy rekord świata w najszybszym przejeździe między Przylądkiem Agulhas w Afryce Południowej a Nordkapp w Norwegii. Liczącą 19 tys. kilometrów epicką podróż ukończyli w 9 dni, 4 godziny i 8 minut. Tym samym ekipa pobiła własny rekord, który w ubiegłym roku na trasie Nordkapp – Agulhas wyniósł 21 dni i 16 godzin.

Droga do rekordu świata nie była łatwa. By po niego sięgnąć ekipa Challenge 4 musiała zmierzyć się z najbardziej ekstremalnymi warunkami pogodowymi na świecie i pokonać najtrudniejsze tereny, w tym saharyjskie piaski, błota po ulewach i kenijską ‘drogę do piekła’. Warunki panujące na trasie 19 tys. kilometrów podróży były dużym wyzwaniem dla sprzętu, ten jednak okazał się niezawodny. Szczególnie dobrze spisały się opony Goodyear Wrangler HP All Weather, których jeden komplet wystarczył, by Rainer Zietlow i jego ekipa osiągnęli swój cel.

„Bez wątpienia, opony Goodyear Wrangler HP All Weather okazały się doskonałym wyposażeniem VW Touragea V6 TDI kierowanego przez Rainera. Cieszymy się, że wywiązaliśmy się z roli niezawodnego partnera zespołu Challenge4 2.0, który podjął to niezwykłe wyzwanie. Dowiedliśmy, że nasza pasja w połączeniu z ponad stuletnim doświadczeniem w dziedzinie innowacji w dziedzinie bezpiecznej jazdy prowadzą do sukcesu” – powiedział Alexis Bortoluzzi, dyrektor marketingu Goodyear w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

„Cieszymy się, że skończyliśmy wyprawę od Przylądka do Przylądka w fantastycznym czasie 9 dni i 4 godzin. Chciałbym raz jeszcze ogromnie podziękować wszystkim sponsorom i partnerom, w tym firmie Goodyear za wyjątkowe opony, które bez żadnych uszkodzeń czy przebić poradziły sobie w najbardziej brutalnych warunkach drogowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy kolejnych wyzwaniach z pewnością ponownie wybiorę opony Goodyear”- powiedział Rainer Zietlow, przekraczając linię mety na Nordkapp. 

Informacje dodatkowe

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ekipa Challenge 4 rozpoczęła swoją podróż w piątek, 11 września, wyjeżdżając o godz. 10 rano z Przylądka Agulhas w Afryce Południowej. Zespół przejechał przez 21 krajów: RPA, Zimbabwe, Zambię, Tanzanię, Kenię, Etiopię, Sudan, Egipt, Izrael, Jordanię, Turcję, Bułgarię, Serbię, Węgry, Słowenię, Czechy, Niemcy, Danię, Szwecję, Finlandię i Norwegię. Z Ammanu w Jordanii do Adany w Turcji, ekipa została przetransportowana samolotem, najkrótszą możliwą drogą lotniczą nad Syrią. Po pokonaniu 19 276 kilometrów, Rainer Zietlow wraz z kolegami dotarł do Przylądka Nordkapp w Norwegii 20 września o godz. 14:00.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się