VML Poland z konkursem mForex

„Rozumi€$z t€n jęz¥k?” to hasło kampanii towarzyszącej konkursowi mForex, platformy transakcyjnej należącej do Domu Maklerskiego mBanku.
O autorze
0 min czytania 2015-09-28

Od 28 września do 23 października 2015 roku każdy z uczestników może spróbować swoich sił i grając wirtualnymi pieniędzmi na prawdziwych danych rynkowych sprawdzić swoje umiejętności. Pula nagród to 150 tysięcy złotych.

Celem prowadzonej przez VML Poland kampanii jest dotarcie z informacją o konkursie do osób, które poruszają się po rynku wymiany walut. 

Działania prowadzone są na specjalnie stworzonym landing page’u. Dodatkowo, wykorzystane są emisje spotów w telewizjach Polsat i TVN, prerolle w serwisie YouTube, mailingi i kampania display.

Za koncepcję kampanii i produkcję spotu odpowiada VML Poland, planowanie i zakup mediów – Mindshare Polska. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobacz spot: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing