VML Poland z konkursem mForex

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland z konkursem mForex

„Rozumi€$z t€n jęz¥k?” to hasło kampanii towarzyszącej konkursowi mForex, platformy transakcyjnej należącej do Domu Maklerskiego mBanku.

Od 28 września do 23 października 2015 roku każdy z uczestników może spróbować swoich sił i grając wirtualnymi pieniędzmi na prawdziwych danych rynkowych sprawdzić swoje umiejętności. Pula nagród to 150 tysięcy złotych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem prowadzonej przez VML Poland kampanii jest dotarcie z informacją o konkursie do osób, które poruszają się po rynku wymiany walut. 

Działania prowadzone są na specjalnie stworzonym landing page’u. Dodatkowo, wykorzystane są emisje spotów w telewizjach Polsat i TVN, prerolle w serwisie YouTube, mailingi i kampania display.

Za koncepcję kampanii i produkcję spotu odpowiada VML Poland, planowanie i zakup mediów – Mindshare Polska. 

Zobacz spot: 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij