Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Złote Spinacze 2012 – lista nominowanych

56 jurorów wybrało 89 projektów nominowanych do nagrody głównej w konkursie Złote Spinacze 2012 na najlepsze kampanie PR ostatniego roku, organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Najwięcej nominacji otrzymali: Ciszewski MSL (9), Raczkiewicz Chenczke Consultants (7) i Havas PR Warsaw (6).
O autorze
4 min czytania 2012-10-03

Lista nominacji w 10. edycji konkursu Złote Spinacze:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

  • Centrum Prasowe SWPS – Biuro Prasowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Grand Champion Birofilia 2011 – Grupa Żywiec S.A.
  • Dziękuję Ci, Mamo! – Hill+Knowlton Strategies oraz Procter & Gamble

PR produktu:

  • Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites – Havas PR Warsaw
  • New Look – z imigranta do native speakera – Headlines Porter Novelli
  • Tyskie 5 Stadion – Raczkiewicz Chenczke Consultants

Kampania edukacyjna

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Przystawka z kultury. Edukacja kulturalna dla dorosłych – Go Culture. Komunikacja dla Kultury
  • Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
  • ŻYCIE TO NIE FACEBOOK – WALK PR

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

  • Bezpieczne Warzywa – ITBC Communication
  • Squat Elba – On Board Public Relations
  • EURO 2012 – KRYZYSOWY SPRAWDZIAN DLA KOLEI – Partner of Promotion

Public Affairs i Lobbying

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Polski Związek Firm Developerskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon
  • Inauguracja Programu Fit for Work w Polsce – Vision Group dla Abbot Laboratories

Kampania społeczna

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Koalicja “Prezesi – wolontariusze 2011” – Enea S.A.
  • Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka – Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
  • Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations

Komunikacja wewnętrzna

  • Samsung Pink Ribbon – Havas PR Warsaw
  • Do szczęścia tylko jeden gar – Akademia Warzenia Grupy Żywiec – Grupa Żywiec S.A.
  • Volkswagen Bank Polska – 7 kroków do satysfakcji Klienta – Multi Communications

Event komercyjny

  • Carlsberg UEFA 2012 – Ciszewski MSL
  • Poznań Traffic Race – dobocom public relations
  • Milka “Śmiało bądźmy delikatni” – Kraft Foods Polska

Event społeczny

  • Międzynarodowe Mistrzostwa Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR oraz Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”
  • 3 G – Graj w Green Grafitti – Telma Group Communications
  • Akcja “Na zdrowie, posłowie” w Sejmie RP – Vision Group dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture. Komunikacja dla kultury
  • Gap „Hello Warsaw” – Headlines Porter Novelli
  • Kultowa marka Wyborowa w nowej odsłonie – RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS

CSR

  • Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja All For Planet
  • PioSęki czyli drzewa przebojów – Rc2; Inforsys; InPost
  • Każdy pluszak to historia – Telma Group Communications.

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Integracja społeczna I kulturalna wokół Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu – EURO POZNAŃ 2012, Prelite oraz Operator Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM Konsorcjum Firm Innovations i My Music
  • Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu – Euro Poznań 2012
  • 2011 – Obchody Roku Jana Heweliusza – Grupa Kombinat

Social media

  • HappySamsung. Komuniakcja marki Samsung na Twitterze – Havas PR Warsaw
  • Eksperci Tesco podbijają Facebooka – Lemon Sky
  • Seks to Zdrowie – fanpage na Facebooku – Polpharma Biuro Handlowe Business-to-Business PR
  • 194 metry bliżej natury – Advanced Public Relations
  • Galeria Echo w Kielcach – Echo Investment S.A.
  • SAMURAJOWIE BIZNESU – Partner of Promotion

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse – Havas PR Warsaw
  • SPINN OFF – PODZIAŁ GRUPY FAMUR PRZEZ WYPŁATĘ DYWIDENDY NA GPW W WARSZAWIE – GENESIS PR
  • Budowa pozytywnego wizerunku ukraińskiej spółki Industrial Milk Company w sytuacji negatywnego odbioru emitentów z tego państwa – Inner Value – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp

Sektor publiczny

  • Pro100doPrezydencji.Forum – Citybell Consulting
  • Elektroniczny system poboru opłat viaTOLL – Grayling Poland
  • Atomowy Dialog Buduje Konkurencyjność Polskiego Przemysłu – Partner of Promotion

Kategorie specjalne:

Kreatywność

  • Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu – EURO Poznań 2012
  • Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru – Havas PR Warsaw
  • Elektroniczny system poboru opłat viaTOLL – Grayling Poland
  • Interaktywny portal chemiczny „Poczuj Chemię” – Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.

Efektywność

  • Carlsberg UEFA Euro 2012TM – Ciszewski MSL
  • Grajmy w piłkę – Ciszewski MSL
  • Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
  • Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse – Havas PR Warsaw

Sektory:

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Schwytaj Wi-Drive Runnera – Ciszewski MSL
  • Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja All For Planet
  • Wielkie Pranie z LG i Gosią Baczyńską – LG Electronics Polska i Ciszewski MSL

Finanse

  • Program Centrum Aktywnych Credit Agricole Bank Polska – Ciszewski MSL Financial Communications
  • „ING Życie – PRZEPROWADZKA. W nowym biurze z nową energią.” Program komunikacji wewnętrznej – ING Życie/ING Usługi Finansowe S.A.
  • „Noble Bank – lider rynku private banking w Polsce – Rc2 i Noble Bank

Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne)

  • Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
  • Program SHE – MSL Warsaw dla Bristol-Myers Squibb
  • Ogólnopolski Program Zdrowia Seksulanego (OPZS ) – Polpharma Biuro Handlowe
  • Akcja „Na zdrowie posłowie” w Sejmie RP – Vision Group dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych

Uroda

  • Gillette Pro Glide – 24/7 PR
  • Dove rozpieszcza blogosferę – Rc2 i Unilever Polska

Sektor spożywczy

  • Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
  • Milka „Śmiało , bądźmy delikatni” – Kraft Foods Polska
  • Tyskie 5 Stadion – RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS

Media i styl życia

  • PR Start – 24/7 PR
  • Serenada – 24/7 PR
  • CINEMA CITY – DŁUGOFALOWE BUDOWANIE PREFERENCJI I LOJALNOŚCI KIENTÓW – Cinema City i GENESIS PR
  • InStyle i Szaleństwo Zakupów – faceADDICTED

Kultura

  • Integracja społeczna i kulturalna wokół Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu – EURO POZNAŃ 2012, Prelite oraz Operator Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM Konsorcjum Firm Innovations i My Music
  • Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture. Komunikacja dla kultury
  • Przystawka z kultury. Edukacja kulturalna dla dorosłych – Go Culture. Komunikacja dla kultury

Sport, turystyka, rekreacja

  • Carlsberg UEFA Euro 2012TM – Ciszewski MSL
  • Grajmy w piłkę – Ciszewski MSL
  • Międzynarodowe Mistrzostwa Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR praz Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”

Nieruchomości i Budownictwo

  • 194 metry bliżej natury – Advanced Public Relations
  • Każdy stopień ma znaczenie – Ciszewski MSL
  • BOGL A KRYSL – WIARYGODNY PARTNER NA RYNKU BUDOWLANYM – ODCINEK C AUTOSTRADY A2 – GENESIS PR
  • Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon

Przemysł, transport, logistyka

  • Poznań Traffic Race – dobocom public relations
  • SPINN OFF – PODZIAŁ GRUPY FAMUR PRZEZ WYPŁATĘ DYWIDENDY NA GPW W WARSZAWIE – GENESIS PR
  • Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations
  • PioSęki czyli drzewa przebojów – Rc2; Inforsys, InPost.

Wręczenie nagród 16 listopada podczas uroczystej gali w Warszawie.