Lista nominacji w 10. edycji konkursu Złote Spinacze:
Kategorie główne:
PR korporacyjny
Zobacz również
- Centrum Prasowe SWPS – Biuro Prasowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
 - Grand Champion Birofilia 2011 – Grupa Żywiec S.A.
 - Dziękuję Ci, Mamo! – Hill+Knowlton Strategies oraz Procter & Gamble
 
PR produktu:
- Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites – Havas PR Warsaw
 - New Look – z imigranta do native speakera – Headlines Porter Novelli
 - Tyskie 5 Stadion – Raczkiewicz Chenczke Consultants
 
Kampania edukacyjna
- Przystawka z kultury. Edukacja kulturalna dla dorosłych – Go Culture. Komunikacja dla Kultury
 - Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
 - ŻYCIE TO NIE FACEBOOK – WALK PR
 
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa 
                        
                                                     Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
                    
- Bezpieczne Warzywa – ITBC Communication
 - Squat Elba – On Board Public Relations
 - EURO 2012 – KRYZYSOWY SPRAWDZIAN DLA KOLEI – Partner of Promotion
 
Public Affairs i Lobbying
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Polski Związek Firm Developerskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon
 - Inauguracja Programu Fit for Work w Polsce – Vision Group dla Abbot Laboratories
 
Kampania społeczna
- Koalicja “Prezesi – wolontariusze 2011” – Enea S.A.
 - Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka – Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
 - Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations
 
Komunikacja wewnętrzna
- Samsung Pink Ribbon – Havas PR Warsaw
 - Do szczęścia tylko jeden gar – Akademia Warzenia Grupy Żywiec – Grupa Żywiec S.A.
 - Volkswagen Bank Polska – 7 kroków do satysfakcji Klienta – Multi Communications
 
Event komercyjny
- Carlsberg UEFA 2012 – Ciszewski MSL
 - Poznań Traffic Race – dobocom public relations
 - Milka “Śmiało bądźmy delikatni” – Kraft Foods Polska
 
Event społeczny
- Międzynarodowe Mistrzostwa Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR oraz Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”
 - 3 G – Graj w Green Grafitti – Telma Group Communications
 - Akcja “Na zdrowie, posłowie” w Sejmie RP – Vision Group dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych
 
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
- Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture. Komunikacja dla kultury
 - Gap „Hello Warsaw” – Headlines Porter Novelli
 - Kultowa marka Wyborowa w nowej odsłonie – RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS
 
CSR
- Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja All For Planet
 - PioSęki czyli drzewa przebojów – Rc2; Inforsys; InPost
 - Każdy pluszak to historia – Telma Group Communications.
 
PR miejsca, miasta lub regionu
- Integracja społeczna I kulturalna wokół Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu – EURO POZNAŃ 2012, Prelite oraz Operator Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM Konsorcjum Firm Innovations i My Music
 - Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu – Euro Poznań 2012
 - 2011 – Obchody Roku Jana Heweliusza – Grupa Kombinat
 
Social media
- HappySamsung. Komuniakcja marki Samsung na Twitterze – Havas PR Warsaw
 - Eksperci Tesco podbijają Facebooka – Lemon Sky
 - Seks to Zdrowie – fanpage na Facebooku – Polpharma Biuro Handlowe Business-to-Business PR
 - 194 metry bliżej natury – Advanced Public Relations
 - Galeria Echo w Kielcach – Echo Investment S.A.
 - SAMURAJOWIE BIZNESU – Partner of Promotion
 
PR finansowy i relacje inwestorskie
- Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse – Havas PR Warsaw
 - SPINN OFF – PODZIAŁ GRUPY FAMUR PRZEZ WYPŁATĘ DYWIDENDY NA GPW W WARSZAWIE – GENESIS PR
 - Budowa pozytywnego wizerunku ukraińskiej spółki Industrial Milk Company w sytuacji negatywnego odbioru emitentów z tego państwa – Inner Value – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
 
Sektor publiczny
- Pro100doPrezydencji.Forum – Citybell Consulting
 - Elektroniczny system poboru opłat viaTOLL – Grayling Poland
 - Atomowy Dialog Buduje Konkurencyjność Polskiego Przemysłu – Partner of Promotion
 
Kategorie specjalne:
Kreatywność
- Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu – EURO Poznań 2012
 - Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru – Havas PR Warsaw
 - Elektroniczny system poboru opłat viaTOLL – Grayling Poland
 - Interaktywny portal chemiczny „Poczuj Chemię” – Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
 
Efektywność
- Carlsberg UEFA Euro 2012TM – Ciszewski MSL
 - Grajmy w piłkę – Ciszewski MSL
 - Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
 - Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse – Havas PR Warsaw
 
Sektory:
Technologia, IT, telekomunikacja
- Schwytaj Wi-Drive Runnera – Ciszewski MSL
 - Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja All For Planet
 - Wielkie Pranie z LG i Gosią Baczyńską – LG Electronics Polska i Ciszewski MSL
 
Finanse
- Program Centrum Aktywnych Credit Agricole Bank Polska – Ciszewski MSL Financial Communications
 - „ING Życie – PRZEPROWADZKA. W nowym biurze z nową energią.” Program komunikacji wewnętrznej – ING Życie/ING Usługi Finansowe S.A.
 - „Noble Bank – lider rynku private banking w Polsce – Rc2 i Noble Bank
 
Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne)
- Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
 - Program SHE – MSL Warsaw dla Bristol-Myers Squibb
 - Ogólnopolski Program Zdrowia Seksulanego (OPZS ) – Polpharma Biuro Handlowe
 - Akcja „Na zdrowie posłowie” w Sejmie RP – Vision Group dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych
 
Uroda
- Gillette Pro Glide – 24/7 PR
 - Dove rozpieszcza blogosferę – Rc2 i Unilever Polska
 
Sektor spożywczy
- Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
 - Milka „Śmiało , bądźmy delikatni” – Kraft Foods Polska
 - Tyskie 5 Stadion – RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS
 
Media i styl życia
- PR Start – 24/7 PR
 - Serenada – 24/7 PR
 - CINEMA CITY – DŁUGOFALOWE BUDOWANIE PREFERENCJI I LOJALNOŚCI KIENTÓW – Cinema City i GENESIS PR
 - InStyle i Szaleństwo Zakupów – faceADDICTED
 
Kultura
- Integracja społeczna i kulturalna wokół Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu – EURO POZNAŃ 2012, Prelite oraz Operator Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM Konsorcjum Firm Innovations i My Music
 - Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture. Komunikacja dla kultury
 - Przystawka z kultury. Edukacja kulturalna dla dorosłych – Go Culture. Komunikacja dla kultury
 
Sport, turystyka, rekreacja
- Carlsberg UEFA Euro 2012TM – Ciszewski MSL
 - Grajmy w piłkę – Ciszewski MSL
 - Międzynarodowe Mistrzostwa Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR praz Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”
 
Nieruchomości i Budownictwo
- 194 metry bliżej natury – Advanced Public Relations
 - Każdy stopień ma znaczenie – Ciszewski MSL
 - BOGL A KRYSL – WIARYGODNY PARTNER NA RYNKU BUDOWLANYM – ODCINEK C AUTOSTRADY A2 – GENESIS PR
 - Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon
 
Przemysł, transport, logistyka
- Poznań Traffic Race – dobocom public relations
 - SPINN OFF – PODZIAŁ GRUPY FAMUR PRZEZ WYPŁATĘ DYWIDENDY NA GPW W WARSZAWIE – GENESIS PR
 - Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations
 - PioSęki czyli drzewa przebojów – Rc2; Inforsys, InPost.
 
Wręczenie nagród 16 listopada podczas uroczystej gali w Warszawie.