Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czy uciekniesz z Escape Roomu? TNT zaprasza do tajemniczej zabawy na „Ostatnim okręcie”

Już 6 października w centrum Warszawy pojawi się tajemniczy kontener. Czy pozwolisz się w nim zamknąć, a co najważniejsze – czy uda ci się z niego wydostać?
O autorze
1 min czytania 2015-10-01

fot. www.facebook.com/TNTPolska

Z okazji startu kanału TNT w Polsce i polskiej premiery serialu „Ostatni okręt”, TNT zaprasza wszystkich miłośników seriali i dobrego kina, by spróbowali swoich sił i wydostali się z tajemniczego Escape Roomu.

Escape Room to zabawa, która polega na zamknięciu kilku osób w specjalnie przygotowanym pokoju. Korzystając ze wskazówek i zagadek ukrytych w pomieszczeniu oraz własnej logiki i intuicji, „więźniowie” muszą jak najszybciej się z niego wydostać.

W grze zorganizowanej w centrum Warszawy w dniu 6 października będzie można wziąć udział w godzinach 8:00-20:00. Zmagania uczestników będą transmitowane na żywo online za pomocą kanału YouTube stacji TNT oraz fanpage’a TNT na Facebooku. Wszyscy chętni do wzięcia udziału w zabawie mogą zgłosić swój udział za pośrednictwem wydarzenia stworzonego na stronie Facebook. Uczestnictwo w zabawie jest bezpłatne, a duet, któremu uda się opuścić pokój w najkrótszym czasie, wygra tablet marki Samsung Galaxy Tab 4 7.0 LTE. Na uczestników wydarzenia czekają też liczne niespodzianki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przygotowany przez agencję Biuro Podróży Reklamy Escape Room, nawiązuje stylizacją do serialu „Ostatni okręt”. Produkcja opowiada losy załogi amerykańskiego okrętu marynarki wojennej, której udaje się przeżyć tajemniczą epidemię dziesiątkującą ludzką populację.

Czy bohaterom uda się odkryć szczepionkę? Jak poradzą sobie w nowej rzeczywistości? Czy będą w stanie przeżyć w zamknięciu na okręcie lub odnaleźć nieskażony ląd?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdy, kto zdecyduje się na udział w zabawie, będzie mógł spróbować swoich sił w sytuacji, w której znaleźli się bohaterowie serialu. Używając sprytu, inteligencji i umiejętności kojarzenia faktów, uczestnicy będą musieli jak najszybciej znaleźć sposób na wydostanie się z zagadkowego pomieszczenia. Czy podołacie tej próbie sił i charakteru?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Escape Room „Ostatni okręt” jest jednym z elementów kampanii promocyjnej poświęconej premierze kanału telewizyjnego TNT, który od 6 października będzie dostępny w Polsce. TNT to kanał emitujący zarówno największe hity filmowe i klasyki współczesnego kina, jak i własne, popularne na całym świecie produkcje serialowe, takie jak: „Ostatni okręt”, „Z premedytacją”, „Proof” czy „Agent X”.