Interaktywne reklamy kluczem do zwiększenia świadomość marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Interaktywne reklamy kluczem do zwiększenia świadomość marki

Mondelez, jeden z gigantów przemysłu spożywczego przeprowadził na rynku amerykańskim kampanie #PassTheLove z wykorzystaniem narzędzia [email protected], opracowanego przez Starcom Mediavest Group. Efektem działań był zwiększenie świadomości marki o 220%, a także wzrost zaangażowania konsumentów o 88%.

fot. www.adweek.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania przeprowadzona została w czerwcu i lipcu, podczas trwania Pucharu Świata kobiet w siatkówce, i składała się z 15 sekundowych reklam pre-roll zamieszczonych na portalu Fox.com, również w wersji mobilnej, na którym emitowane były transmisje z rozgrywek. Promowane jednocześnie były 3 marki należące do Mondelez: Ritz, Chips Ahoy! i Trident.

W wyświetlanych kreacjach reklamowych pojawiała się w górnym rogu ramka przedstawiająca jedną z zawodniczek drużyny z USA, Alex Morgan. Po kliknięciu okienko powiększało się i umożliwiało obejrzenie dodatkowych wideo, przejście na stronę sklepu z reklamowanym produktem (Walmart, Target), wzięcie udziału w grze czy skorzystanie z innych interaktywnych opcji.

Od pierwszego dnia kampanii do jej ostatniego, kiedy to odbyły się finały i drużyna z USA pokonała tę z Niemiec, świadomość marki wśród konsumentów wzrosła o 220 proc., natomiast zaangażowanie użytkowników zwiększyło się o 88 proc.

Rozwiązanie [email protected] umożliwiło zmienianie i dostosowywanie wyświetlanego contentu w czasie rzeczywistym. Jest to platforma umożliwiająca zaciąganie do reklamy treści z mediów własnych, jak i tych udostępnionych przez zrzeszonych z usługą wydawców.

Kampania przeprowadzona została przy współpracy z agencją Innovid, za content odpowiada Blink Studios, stworzone przez firmę Mondelez we współpracy z Now This News, natomiast narzędzie wspierające prowadzenie kampanii - [email protected] – stworzone zostało przez Starcom Mediavest Group i od niedawna wprowadzone jest również w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij