TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Złote Spinacze 2012 – laureaci

16 listopada wręczono nagrody w 10. edycji Konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku. Decyzją Internautów, specjalna statuetka za Kampanię PR Dziesięciolecia otrzymał Partner of Promotion za projekt „Tiger jest tylko jeden”.
O autorze
2 min czytania 2012-11-17

O główną nagrodę walczyło w sumie 89 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.

Lista zwycięzców Konkursu Złote Spinacze 2012:

Kategorie główne:

  • 1. PR Korporacyjny: Centrum Prasowe SWPS – Biuro Prasowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • 2. PR Produktu: „Suche noce. Śpijcie spokojnie z DryNites” – Havas PR Warsaw
  • 3. Kampania Edukacyjna: Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
  • 4. Komunikacja Antykryzysowa lub Komunikacja Kryzysowa: Squat Elba – On Board Public Relations
  • 5. Public Affairs & Lobbying: Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon
  • 6. Kampania społeczna: „Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka!” – Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
  • 7. Komunikacja wewnętrzna: Do szczęścia tylko jeden gar – Akademia Warzenia Grupy Żywiec – Grupa Żywiec S.A.
  • 8. Event Komercyjny: Poznań Traffic Race – Dobocom Public Relations
  • 9. Event Społeczny: Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR
  • 10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy: Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture
  • 11. CSR: Każdy pluszak to historia – Telma Group Communications
  • 12. PR Miejsca, Miasta lub Regionu: Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu, EURO POZNAŃ 2012
  • 13. Social Media: Seks to Zdrowie – fan page na Facebooku – Polpharma
  • 14. Business-to-Business PR: 194 metry bliżej natury – Advanced Public Relations
  • 15. PR Finansowy i Relacje Inwestorskie: Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse – Havas PR Warsaw
  • 16. Sektor publiczny: Pro100doPrezydencji – Citybell Consulting

Kategorie specjalne:

  • 1. Efektywność: Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwo dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
  • 2. Kreatywność: Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru- Havas PR Warsaw

Sektory:

  • 1. Technologia, IT, Telekomunikacja: Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja All for Planet
  • 2. Finanse: Noble Bank – lider rynku private banking w Polsce – Rc2 i Noble Bank
  • 3. Zdrowie, usługi zdrowotne, wyroby medyczne i leki: Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego – Polpharma
  • 4. Uroda: Dove rozpieszcza blogosferę! – Rc2 i Unilever Polska
  • 5. Sektor Spożywczy: Program edukacyjny „Śniadanie daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwo dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
  • 6. Media i Styl Życia: InStyle i Szaleństwo Zakupów– faceADDICTED
  • 7. Kultura: Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture
  • 8. Sport, Turystyka, Rekreacja: Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR
  • 9. Nieruchomości i Budownictwo: 194 metry bliżej natury – Advanced PR
  • 10. Przemysł, Transport, Logistyka: Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj