Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera!

Zamawianie ulubionej pizzy jeszcze nigdy nie było tak proste i wygodne! Telepizza Polska, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów aktywnych w mediach społecznościowych, wprowadziła rewolucyjną możliwość zamawiania w jednym kroku pizzy przez Twittera.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To element nowej, innowacyjnej platformy Click&Pizza, która umożliwia zamówienie pizzy jednym kliknięciem z dowolnego miejsca.

Rozwiązanie to skierowane jest przede wszystkim do tych, którzy żyją intensywnie i jednocześnie doceniają sprawdzone rozwiązania w kwestii wyboru pizzy. Mechanizm zamawiania pizzy jest niezwykle prosty - wystarczy połączyć konto w serwisie Twitter ze swoim kontem  w zamówieniach online Telepizza, a następnie wysłać Tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który mamy skonfigurowany jako „ulubione” dzięki czemu pizza trafia w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres.

Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza  zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również  stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę. Wierzymy, że zamawianie przez jednego Tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających Klientów. Chcemy być łatwo dostępni wszędzie i dlatego stale podążamy za dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku.” - mówi Ewa Minda-Korczak, Marketing Manager Telepizza Polska.

Twitter jest pierwszym kanałem komunikacji z konsumentami, wykorzystanym w platformie Click&Pizza. Telepizza zapowiada dalszy rozwój platformy o kolejne kanały. Rozwiązanie jest absolutnie nowatorskie – to pierwsza taka oferta w Polsce.

Szczegóły dotyczące tej usługi opisane są na stronie www.clickandpizza.pl.

W chwili obecnej ponad 30% wszystkich zamówień z dostawą do domu czy biura stanowią zamówienia internetowe. Za pośrednictwem urządzeń mobilnych zamawia już prawie 20% ze wszystkich użytkowników sklepu online telepizza.pl.

Telepizza to hiszpańska marka powstała Madrycie w 1987r., obecna na polskim rynku od 1992 r. Stale się rozwija zarówno w Polsce jak i na świecie dzięki systemowi franczyzy. Obecnie sieć krajowa liczy 116 lokali, a ich liczba stale rośnie.

Model biznesowy Telepizza obejmuje kilkanaście krajów na świecie, począwszy od Hiszpanii i Portugalii poprzez Kolumbię, Chile, Peru, Ekwadoru, Panamę, Boliwię, Zjednoczone Emiraty Arabskie i kilka innych rynków w Ameryce Środkowej. Obecnie Spółka posiada ponad 1200 placówek i 25.000 pracowników.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij